L
lisa
Vieras
Mielipiteitä Amanda-nimestä. Onko kiva? Millaisia mielikuvia? Onko alunperin suomalainen vaiko suomenruotsalainen nimi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niih:Amanda on kaunis nimi mutta varaudu siihen että siitä muokkautuu MANTA!
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:Vilma kuulostaa mun korvaan paremmalta. Amandasta saa äkkiseltään lempinimen Manta, mikä ei mielestäni ole lainkaan kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:Vilma kuulostaa mun korvaan paremmalta. Amandasta saa äkkiseltään lempinimen Manta, mikä ei mielestäni ole lainkaan kaunis.
Hassua, musta Manta on taas ehkä suloisin tollaisista lempinimistä mitä tiedän. Tulee mieleen yksi supersöpö pikkutyttö siitä, ja sit yksi koulukaveri joka oli tosi nätti..mielikuvakysymys tääkin.Mut voihan sitä aina sanoa että lapsen nimi on Amanda, ei kai lempinimiä nyt kukaan väkisin käytä..
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-tuleva hottis-:Tytölläni on toisena nimenä Amanda ja kieltämättä välillä tulee häntä Mantaksi kutsuttua. Kun hän nyt vain on niin Manta, omatoiminen ja touhukas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle tulee mantasta mieleen se bb:n maria vai mikä sen nimi oli mut kaikki sano sitä mantaks.