D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos mielipiteistä. Itse emme halua harvinaista nimeä tytölle, vaikka sellaisen antaminen tuntuu olevan muotia. Kaikki eivät halua Petriinaa tai Luciellaa tytön nimeksi, vaan ihan tavallisia nimiä. Joskaan en ihan yleisimåiä nimiä tytölle laittaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29118597:No varmaan kuule johtuu siitä että 70-luvun muotinimen omaavalla on kauheat traumat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29119770:No sitähän tuo juuri on tuon vrk:n tilaston mukaan, 10 yleisimmän joukossa (kaikista etunimistä) tällä vuosikymmenellä.
Hei,
Ei ole kutsumanimenä eli ensimmäisenä etunimenä kuin vasta sijalla 42. Eli 138 saanut kyseisen nimen viime vuonna. Minua ei haittaa jos se on toisena nimenä useammalla, kun ei kuitenkaan kutsuta sillä nimellä.![]()
Hei,
Ei ole kutsumanimenä eli ensimmäisenä etunimenä kuin vasta sijalla 42. Eli 138 saanut kyseisen nimen viime vuonna. Minua ei haittaa jos se on toisena nimenä useammalla, kun ei kuitenkaan kutsuta sillä nimellä.![]()