Meillä on 1v7kk ikäinen tyttö, joka oksentelee pienilläkin automatkoilla. Tilannetta ei helpota sekään, jos hänet siirtää autossa naama menosuuntaan. Tänään lähdimme bussilla kaupungille ja hän oksensi sielläkin :|
Onko siis olemassa noin pienelle lääkettä matkapahoinvointiin? Onko muilla kokemuksia tämmöisestä, missä vaiheessa tämän pitäisi helpottaa?
Onko siis olemassa noin pienelle lääkettä matkapahoinvointiin? Onko muilla kokemuksia tämmöisestä, missä vaiheessa tämän pitäisi helpottaa?