Lapsen matkapahoinvointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nandel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nandel

Jäsen
21.03.2007
97
0
6
Meillä on 1v7kk ikäinen tyttö, joka oksentelee pienilläkin automatkoilla. Tilannetta ei helpota sekään, jos hänet siirtää autossa naama menosuuntaan. Tänään lähdimme bussilla kaupungille ja hän oksensi sielläkin :|
Onko siis olemassa noin pienelle lääkettä matkapahoinvointiin? Onko muilla kokemuksia tämmöisestä, missä vaiheessa tämän pitäisi helpottaa?
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä