Lapsen pappa ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liipola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liipola

Vieras
En nyt jaksa taustoi kertoo,mutta lapsen isä ja isänisä kävi ostaa pyörän lapselle(minut sivuutettiin kokonaan tässä asiassa vaikka idea oli minun,en päässyt vaikuttamaan merkkiin,kokoon,väriin ollenkaan) ärsyynnyin tuosta,mutta lopulta nielin ärtymyksen, tärkeintähän oli että lapsi sai pyörän.

no pappa sitten otti pyörän ittelleen,ku piti apupyörät laittaa yms(ihmettelin jo tätä että miksi ei jompi kumpi meistä lapsen vanhemmista voi laittaa niitä),no ei se mitään.

sitten ehdotin että mies hakee pyörän papalta,niin pappahan oli sitä mieltä että hän tulee mukaan tuomaan pyörän, johon minä sanoin että ei käy! (henk. koht. syyt).

pappa(miehen isä) veti tästä herneet nenään ja nyt kuulemma sitten aikoo myydä pyörän! :O

enkä minä ymmärrä tätä ollenkaan, ostetaan lapselle pyörä,mutta sitten kun ei tanssita papan pillin mukaan niin sitte myydään pyörä,viis siitä että lapsi pahoittaa mielensä ja jää ilman pyörää.

mikä sitä miestä vaivaa? eikö pääasian luulisi olevan että lapsenlapsella on pyörä ja tulee hyvä mieli

Sinä ap nyt vaikutat oudolta.

Jos pappa on innoissaan siitä kun lapsi saa pyörän ja haluaa nähdä kun lapsi kokeilee ajamista sillä, niin mitä kamalaa siinä on.

Miksi et antanut papan tuoda pyörää ja olisitte yhdessä lapsen kanssa sitä kokeillut.
Sitten papalle kahvit ja olisitte perheen kesken jatkaneet pyörän ihailua

Miksi kaikesta pitää aina vääntää jotain kummaa.

No lapsi taas tässä kärsii aikuisten takia

Pappako sen pyörän maksoi? Sitten en ymmärrä kyllä yhtään tuota kitinääsi, vaan pidän sinua hyvin huonokäytöksisenä. Kai nyt sen verran kiitollinen voi olla, että antaa papan olla paikalla kun lapsi pääsee ensimmäistä kertaa kokeilemaan pyörää. Luulenpa, että lapsikin tykkäisi että pappa on mukana ensimmäisellä pyöräretkellä...

no rikkoi teoillaan miehen mielen tämän ollessa lapsi-> mies melkein kuoli yrittäessään itsemurhaa, kun aloin odottaa lasta tämä pappa ystävällisesti ehdotti että lapsi abortoitais. tarviiko kertoa enempää?

no rikkoi teoillaan miehen mielen tämän ollessa lapsi-> mies melkein kuoli yrittäessään itsemurhaa, kun aloin odottaa lasta tämä pappa ystävällisesti ehdotti että lapsi abortoitais. tarviiko kertoa enempää?

miehesi kuitenkin ilmeisesti on antanut anteeksi isälleen? eiköhän olis parasta sunkin niin tehdä.Tai vaikket anteeksi antaisikaan,niin yrittäisit edes sietää jonkun verran.

• Tykkää
Reactions: soja
Niin... toisaalta, pyörä kelpaa mutta tavata ei voi. Ehkä olisi reilua teiltäkin valita, haluatteko olla tekemisissä vai ette.

Ootko se sama joka vasta aloitti keskustelun tästä samasta aiheesta, ärsytti niin kun et saanut valita pojallesi uutta pyörää?! Voi luoja sä oot lapsellinen, kaikkienko pitäisi sitten tanssia sinun pillin mukaan?

[QUOTE="Hmm";28412000]Sinä ap nyt vaikutat oudolta.

Jos pappa on innoissaan siitä kun lapsi saa pyörän ja haluaa nähdä kun lapsi kokeilee ajamista sillä, niin mitä kamalaa siinä on.

Miksi et antanut papan tuoda pyörää ja olisitte yhdessä lapsen kanssa sitä kokeillut.
Sitten papalle kahvit ja olisitte perheen kesken jatkaneet pyörän ihailua

Miksi kaikesta pitää aina vääntää jotain kummaa.

No lapsi taas tässä kärsii aikuisten takia[/QUOTE]

koska minä en halua jakaa tuollaista minulle tärkeää hetkeä ihmisen kanssa jota vihaan!
edellä onkin osa minun tunteita selittävistä asioista.

Lisäksi minä olen sellainen että tuollainen hetki kun lapsi saa ekan pyörän,niin minä haluan jakaa sen hetken tasan lapsen ja miehen kanssa,en muiden!

pappa sai jo sen ilon että oli valitsemassa pyörää,toisin kuin minä!

mutta mähän tässä pahis oon, ei pappa joka jättää lapsen ilman pyörää!

[QUOTE="Mie";28412021]Ootko se sama joka vasta aloitti keskustelun tästä samasta aiheesta, ärsytti niin kun et saanut valita pojallesi uutta pyörää?! Voi luoja sä oot lapsellinen, kaikkienko pitäisi sitten tanssia sinun pillin mukaan?[/QUOTE]

ei tarvitse,mutta se on mun lapsi,jolloin minua ei siivuuteta täysin tärkeissä asioissa.

koska minä en halua jakaa tuollaista minulle tärkeää hetkeä ihmisen kanssa jota vihaan!
edellä onkin osa minun tunteita selittävistä asioista.

Lisäksi minä olen sellainen että tuollainen hetki kun lapsi saa ekan pyörän,niin minä haluan jakaa sen hetken tasan lapsen ja miehen kanssa,en muiden!

pappa sai jo sen ilon että oli valitsemassa pyörää,toisin kuin minä!

mutta mähän tässä pahis oon, ei pappa joka jättää lapsen ilman pyörää!

Haluat siis omia lapsen. Mietipä lapsen kannalta, varmaan tykkäisi jos pappa olisi paikalla?

Aloituksestasi sai sen ymmärryksen, että miehesi ei ainakaan isäänsä vihaa eli jonkinlaisissa väleissä ovat jos pyörääkin olivat yhdessä ostamassa

Elämässä tapahtuu kaikenlaista. Koskaan mikään ei mene kuin satukirjassa.

Tästä papan teosta on jo kauan aikaa ja pappa myös varmaankin muuttunut siitä.
Jos miehesi on antanut anteeksi, miksi sinä et.
Mikä oli taustalla, että pappa ehdotti aborttia.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28412018:
miehesi kuitenkin ilmeisesti on antanut anteeksi isälleen? eiköhän olis parasta sunkin niin tehdä.Tai vaikket anteeksi antaisikaan,niin yrittäisit edes sietää jonkun verran.

en halua olla ko.ihmisen kanssa tekemisissä.

sitäpaitsi jos hän mielummin tuottaa mielipahaa lapsenlapselle,kuin itse hiukan joustaa,niin se kertoneekin aika paljon tuosta ihmisestä.

en minäkään joustanut,tiedän,mutta en minä arvannut että lopputulos on tämä.

minä en vain halua jakaa yhtään lapseen liittyvää minulle tärkeää asiaa tuon ihmisen kanssa. Minusta kuitenkin vanhemma ton etusijalla,ei pappa..

mies ei ole antanut anteeksi isälleen, pyrkii olemaan ajattelematta koko asiaa.

minä siedänkin,sen verran että on osallistunut meidän häihin,lapsen kastejuhlaan, ja synttäreille.. lisäksi lapsi viettää aikaa papan kanssa..

miksi mun pitäs kattoo sen ukon lärvii yhtään enempää?

...Itsehän pyysit pappaa osallistumaan pyörän hankintaan. ..Jos haluat, niin netissä on aika montakin keskustelua siitä, että eivät edes isovanhemmat tunnu tykkäävän periaatteesta että: "Kyllä niille raha kelpaa, mutta lapsen kanssa ei saa viettää aikaa."

",en päässyt vaikuttamaan merkkiin,kokoon,väriin ollenkaan" -sinä sinä sinä. Miten muistan että aikaisemmin se oli "pyörä josta poika tykkää." olikin vain sinä sinä sinä.

Yhteistyössä