Lapsen pukeminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevät kalenterin mukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevät kalenterin mukaan

Vieras
Olen pph. Mulla yhden lapsen kanssa jatkuvasti ongelmaa epäsopivien ulkoiluasusteiden kanssa. Nyt ulkona +6 ja lunta vielä paljon. Maassa kontaten liikkuvalla 1-vuotiaalla asusteena välikausitöppöset, fleecevuorikurahanskat, ohut tuulipukuhaalari, kurikset, neulepipo ja fleecehaalari. Äitinsä oli jättänyt villasukat jo matkasta pois ja nyt pyysi että en laittaisi iltapäivällä fleeceäkään. Oma 1,5v on vielä topassa, niinkuin muutkin hoitolapset. Ohennan ensin pipoista, hanskoista ja kengistä ja vasta kun lumet jo melkein poissa, mittari siinä kympin tienoilla niin laitan sen välikausihaalarin/tuulihousut ja takin. Kuitenkin pieniä, maassa verkkaisesti liikkuvia ja möyriviä lapsia, joille ei vielä koskaan ole hiki tullut.

Topilla ja kuriksilla mennään toistaiseksi. Auringossa lämmin mutta varjossa ja lumihangessa on kylmää. Ikuisuuskysymys varmaankin tämä pukeutuminen :)
Pikkuhiljaa siirrytään varmaan tuulipukuihin ja fleeceen kuristen alla... meidän etupiha on hurjan lämmin...lapioin lunta itse tänään pelkällä fkeecellä mutta heti kun siirryin varjoon tuli viileää. Vaikka lapset liikkuu, lumi hohkaa kylmää ja ainakin nuo pienimmät voi palella! Meillä 3-4v "plasto-ralli" miehiä, heiltä vähenee ensin vaatteet :)

Alkuperäinen kirjoittaja pph minäkin;25924024:
Topilla ja kuriksilla mennään toistaiseksi. Auringossa lämmin mutta varjossa ja lumihangessa on kylmää. Ikuisuuskysymys varmaankin tämä pukeutuminen :)
Pikkuhiljaa siirrytään varmaan tuulipukuihin ja fleeceen kuristen alla... meidän etupiha on hurjan lämmin...lapioin lunta itse tänään pelkällä fkeecellä mutta heti kun siirryin varjoon tuli viileää. Vaikka lapset liikkuu, lumi hohkaa kylmää ja ainakin nuo pienimmät voi palella! Meillä 3-4v "plasto-ralli" miehiä, heiltä vähenee ensin vaatteet :)

Mietin ensin, että ketkä ihmeen Topi ja Kuris.:D