Lapsen sukupuoli, osuiko oikeaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alisa*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alisa*

Vieras
Missä ultrassa (rakenne, 4D jne) olette arvion/tiedon saaneet ja millä viikolla olette olleet silloin. Pitikö tuo arvio sukupuolesta paikkansa?

Itselle ei kahden edellisen lapsen kanssa suostuttu rakenneultrassa kertomaan mitään. Toisen kanssa kävin viikon yliajan takia ultrassa. Ekaksi ultrasi kätilö joka kertoi pojan olevan tulossa, 5 minsaa sen jälkeen ultrasi lääkäri joka sanoi tytön tulevan....

.....parin päivän päästä poika tuli :)

Viikolla19 käytiin rakenneultrassa ja poika oli "veikkaus" ja 4D-ultrassa 24 raskausviikolla "veikattiin" myös poikaa ja poika tosiaan tuli. Nooh, kuvat olivat molemmissa niin selvät, että eipä voinut erehtyä kummassakaan.

Tuossa 20. viikon tietämillä ei tarvitse enää veikkailla. Sukupuoli on jo ihan selvä, ainoastaan ultraajasta kiinni, osaako katsoa sen vai ei. Jos ei rakenneultrassa olevinaan pysty näkemään sukupuolta, mitähän niistä muista rakenteista sitten erottaa..?

Lääkäri ei ole arviota antanut, mutta

esikoisesta 2D ultrassa olin itse ihan näkevinäni että poika siellä keikkuu, ja näin sitten oli. Rv 22.

Tokassa rv 21 4D-ultrassa kuva kerran vilahti jalkovälissä ja en nähnyt siellä mitään ylimääräistä. Tähän en uskaltanut kuitenkaan luottaa kun lääkärin kanssa ei ollut mitään puhetta sukupuolesta. Tyttö tuli eli olin saattanut nähdä oikein.

Rv 18+2 neuvolalääkäri sanoi, että "vähän huonosti näkyy, mutta jos pitää jotain sanoa, niin poika".
Rv 22+jotain käytiin vielä 3/4D-ultrassa ja siellä lääkäri sanoi, että "poika, huutomerkin kera!"
Ja poikahan sieltä tulikin =)

Uusimmat

Yhteistyössä