Sukupuoli selviää 4D:ssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DDDD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DDDD

Vieras
Luin joitain vanhoja ketjuja ja huomasin että kaikille ei vauvan sukupuolta ole suostuttu kertomaan edes yksityisellä, joku taisi kertoa että 4D:ssä ei kerrottu!? Meille vauvan sukupuolta ei kerrottu sairaalan rakenneultrassa ja nyt olemme menossa 4D-ultraan (ei pelkästään sukupuolen selvittämiseksi, vaan muutenkin huvin ja ilon vuoksi).

Jäi mietityttämään että pitäisikö kuitenkin varmistaa etukäteen että ultraaja suostuu sukupuolen kertomaan, koska sen haluaisimme kuitenkin tietää. Kotikaupungissamme vain yksi paikka tekee 4D -ultria ja hinta on yli 300 ?. Pidin itsestään selvänä että 4D:ssä kerrotaan sukupuoli. Muutenkin tuntuu todella oudolta jos asiakas maksaa yksityiselle satasia ja jää ilman haluamaansa tietoa, joka kuitenkin on ultraajan nähtävissä.

Täällä olisi kerrottu sukupuoli tavallisessa ultrassa, mutta lapsi ei näyttänyt sukupuoltaan ja sitten ajattelimme muutamien viikkojen sen jälkeen menevän 4D:hen näkemään sukupuolen.
Kuitenkin lapsi piti visusti haarat kiinni ja sukupuolen piti salassa loppuun asti. vaikka laitteet on hyvät, kuvaa voi käännellä jne. siltikään sukupuolta ei pystytty näkemään :D

Meille olis ollut perinnollisen sairauden takia tärkee tietää sukupuoli. Mentiin sitten 4d-ultraan, mutta kappas, oli napanuora jalkojen välissä.. sinne meni ne rahat.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
300? 4D:stä, kuka noin hullu on että maksaa siitä noin paljon :o

No minä ja moni muukin jonka paikkakunnalta ei halvempaa löydy. Juuri yksi ystäväni kertoi että hekin maksoivat 300 ? 4D-ultrasta, tosin heille oli selvinnyt vasta paikan päällä että Kelan korvauksia ei tipu. Minä tiedän sen jo etukäteen.
Ja ystäväni sentään asuu keskisuuressa kaupungissa, minä pienessä.

Ja tietenkin eri asia on se, jos vauva ei jalkoväliään suostu esittelemään :D

Yleensä lapsen sukupuolen kertominen/kertomatta jättäminen johtuu lapsesta eikä ultraajan mielihaluista.

Eli toisin sanoen jos lapsi on kovin hankalassa asennossa (esim peppu alaspäin) siellä kohdussa ja jalat ristissä niin jokainen itsensä kunnioittava ultraaja ei (toivottavasti ainakaan) lähde arvailee sukupuolta, vahinkohan on monin kertainen jos kaikki poikakamppeet joutuu vaihtaa tyttöjuttuhin tai toisin päin...

Meidän 4d ultraaja (isoherra Cacciatore) oikein erikseen kysyi haluammeko sukupuolen tietää ennen kuin meille sen kertoi ja tarjosi omaan piikkiinsä uuden käynnin kun hyvää kuvaa lapsemme kasvoista ei saanut kun vuoroin oli kädet (joo molemmat kädet) ja jalat edessä.

En halua mainostaa mutta näin siis helsinkiläinen FEMEDA palvelee, hintaa lystille tuli noin 170 euroa kun kelan osuuden vähensivät... Kävimme siis ennen rv24 jolloin kela vielä korvaukset pulittaa... Ilman kelakorvauksia voin hyvin kuvitella että huviin uppoaa tuo lähemmäs 300 e....

Alkuperäinen kirjoittaja DDDD:

No minä ja moni muukin jonka paikkakunnalta ei halvempaa löydy. Juuri yksi ystäväni kertoi että hekin maksoivat 300 ? 4D-ultrasta, tosin heille oli selvinnyt vasta paikan päällä että Kelan korvauksia ei tipu. Minä tiedän sen jo etukäteen.

Meillä Koksissa on käytössä myös 4D-ultra, mutta tämän päivän jälkeen en toivo mitään muuta, kuin että vauva olisi terve :/

Alkuperäinen kirjoittaja DDDD:

Meillä Koksissa on käytössä myös 4D-ultra, mutta tämän päivän jälkeen en toivo mitään muuta, kuin että vauva olisi terve :/

Voi ei, oletko saanut kovinkin huolestuttavia uutisia? Tietenkin vauvan sukupuoli on aivan toissijainen seikka terveyden rinnalla. Tämä lapsi on meidän esikoinen ja yhtä innolla odotamme poikaa tai tyttöä.

käytiin kanssa Femedassa ja oli Bruno "100 prosentti varma" että on tyttö ja niin olikin. Samaa oli arveltu jo aikasemmin tavallisessa ultrassa mutta se "ei ollut faktatietoa" ultraajan mukaan.

Yhteistyössä