Lapsen syntymän jälkeen pitkä tauko seksissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja et joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no jaa, joskus panettaa ja joskus ei. en tiiä olisko siihen mitää erityistä syytä.
mä alan vähän tuskastumaan kanssa kun olen sellanen että haluisin välillä ihan reilusti piiskaa...

4 kk synnytyksen jälkeen. Tosin se oli kaiken kaikkiaan puolen vuoden tauko. Meillä oli tosi vaikeaa silloin, riideltiin ja haukuttiin toisiamme vähän väliä, eroa mietittiin monta kertaa. Fyysisiä haluja olisi ollut, mutta tunnetasolla oli liikaa... miten sen sanoisi.. katkeruutta? Tämä 6 kk seksittömyys päättyi viime vuoden kesäkuussa. Nyt tilanne on hieman parempi, ei riidellä läheskään yhtä paljon ja seksiäkin n.3 krt kuussa. Saa nähdä, palautuuko meidän suhde koskaan ennalleen.

Siis miten täällä nyt joka ketjussa halutaan piiskaa sun muuta kummaa...onko nuo jutut jotenkin nykyaikana yleistyneet ja eikö ihmisille enää riitä mikään normaali meininki...??

no lähiinä se on niin että olen aina halunnut piiskaa. Nyt kun olen tarpeex vabha ja sinut oman seksualisuuteni kanssa niin en vaan jaksa paljon peitellä sitä...

Kyllä mulla oli pitkä tauko seksissä toisen lapsen syntymän jälkeen. Iski synnytyspelko ja ei tehnyt mieli olla missään tekemisessä asian kanssa, minkä tuloksena saattaisi tulla raskaaksi. Ja turha mainita mitään ehkäisyjuttuja. Pelko ku pelko.

Meillä oli esikoisen jälkeen "pakollinen" 6vkon tauko, mutta sen jälkeen menin ihan lukkoon ja seksiä olikin seuraavan kerran joskus 6kk päästä. Tokasta myös tuli pitkä tauko. Monia kuukausia. Meillä olli kyllä muutenkin ongelmia, kun olin yrittäjä, mies teki paljon töitä ja opiskelut etc.. väsyneitä, joten seksiä ei harrastettu vuoteen yhteensä. Nyt kaikki ok, ja seksiä taas. :)

Yhteistyössä