Lapsen tarhakaverin äiti avautui lapseni vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";24647379]Tää on tätä samaa sarjaa sen kanssa, että lapsen talvihaalari ei saa maksaa 170e, vaikka ois kuinka hyvä ja vaikka ois varaa ostaa niitä kolme. Etenkään väriä tai kuosia EI SAA valita, vaan on ostettava se vähemmän kaunis Cittarin haalari, jos yhtään on yritystäkään olla HYVÄ ÄITI![/QUOTE]

Miks haalarilla mitataan että onko hyvä äiti vai ei. Kyllä rikkaassakin perheessä asiat voi olla täysin päin p***tä. Ja ostan kyllä itsekin kalliita vaatteita aina välillä lapsilleni. En kuitenkaan katso kieroon niitä äitejä jotka ostaa cittarikamaa.

Just just. Ihme touhua! Minä puen lasta mm. Burberryn, Kenzon, Kameleontin, Gantin ja Hilfigerin vaatteisiin. Ulkoasusteina on Ticketin pukuja parit kappaleet ja Reimaa. Merkkikenkiä löytyy monet kappaleet.

Ei mulle ole kukaan ikinä keljuillut. Hyvällä vaan on sanottu, että onpas xx:llä taas ihana vaate päällä...Toisaalta, meillä tarhassa muillakin lapsilla on paljon samankaltaisia vaatteita.

mulle naapurin täti sanoi ettei sais antaa lapsen olla juhlamekossa ulkona. olihan se mekko nätti ja tytöllä oli prinsessa kausi menossa. ja mekon olin ostanut kahdella eurolla kirpputorilta :)

Meillä vaihdetaan aina vaatteet kun tullaan tarhasta kotiin. Mutta, ihan samanlaisia vaatteita ovat kotona. Tämä syystä että en yleensä jaksa petata sänkyä, ja meillä saa lapsi oleilla ja hyppiä sängyssä. Itseäni inhottaa ajatus että niillä tarhassa rymytyillä vaatteilla oltaisiin lakanoissa.

Pääsis helpommalla kun petais sängyn, mutta tämmöinen tapa on nyt vaan meille juurtunut :D

Miks haalarilla mitataan että onko hyvä äiti vai ei. Kyllä rikkaassakin perheessä asiat voi olla täysin päin p***tä. Ja ostan kyllä itsekin kalliita vaatteita aina välillä lapsilleni. En kuitenkaan katso kieroon niitä äitejä jotka ostaa cittarikamaa.

Palstan mukaan olet huono ja turhamainen äiti, jos haluat ostaa kalliin haalarin. Parhaita äitejä ovat he, jotka ostavat Cittarin halppishaalarin, vaikka olisi varaa siihen omasta mielestä parempaan ja hienompaan ;) Sitä tarkoitin.

Yhteistyössä