M
miten saisin sen loppumaan..?
Vieras
Elikkäs onko kellään neuvoja miten saada lapsen unnuttaminen loppumaan? Hävettää jollain tapaa,kun lapsi (2-v) päivähoidossa sitä tekee herätessään ja haluaisi vain unnuttaa ja unnuttaa.. Ei oikein tee sitä muulloin,kuin herätessään. Usein aikaisemmin (vuosi takaperin) teki sitä myös päivisin kotona,mutta nyt on sitten siirtynyt heräämis tilanteisiin. Ja hiki päissään aivan unnuttaa lasittunut katse silmissään. Harmittaa kun en tiedä miten asiaan suhtautua, en haluaisi toruakaan lasta,jottei saa mitään traumoja kun kasvaa..Neuvolassa asiasta puhuminen hävettää. Miten te vanhemmat,joiden lapset unnuttaa, olette asiaan suhtautuneet?