V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuntuu niin turhauttavalta kun koko päivähoitohenkilöstö päivähoidon ohjaajaa myöden on minua vastaan. Neuvolassa olen asiasta puhunut ja pyydettiin psykologilta lausunto siitä, että saisi pieniä annoksia, ruokansa aiempaa ja enemmän aikaa ruokailuun, mutta ei. Yhtään ei voi tulla vastaan. Eilen kun hain lapsen hoidosta, istui vain apaattisena hiekkalaatikon reunalla ja sain kantaa hänet autoon kun ei jaksanut kävellä. Kotona joi heti suuren mukillisen vettä ja söi välipalan reippaasti. Hoidossa ei suostu juomaan maitoa, koska on tottunut täysmaitoon kun sitä on aina juotettu ja hoitopaikka ei suostu sitä tarjoamaan vaan tarjoaa rasvatonta. Kevyt maitokin menisi, mutta rasvaton ei vaan lapselle kelpaa. Mehua saisi hellepäivinä ulkona, mutta lapsi ei juo mehua, vaan haluaisi vettä. Vettä saa hakea itse vessasta, mutta tyttöni ei yllä mukihyllylle. Joskus harvoin esim. päiväkodin siivooja antaa mukin ja lapsi saa vettä juodakseen. Tässäkin lapseni on hankala, kun kuulemma kaikille muille mehu kelpaa niin eivät yhdelle ala vettä erikseen tarjoamaan. Pitäisi oppia juomaan mehua.
Ihan uskomatonta!!!Ite pk:ssa töis ja kyl meil otetaan huomioon mm.jos ei juo rasvatonta maitoa ni saa sit kevyt maitoa. Myöskin jos syö huonosti ni pistetään pieni annos. parhaat olleet tyyliin muru perunaa, tilkka kastiketta, muru lihaa/kalaa ja iha tilkka salaattia...ja empä oo kuullukkaan, et mehua juotaisiin ulkoilussa kovin monessa päikyssä, kyllä se yleensä on vettä. Otappa nyt johonki yleempään tahoon yhteyttä, jos pk:n johtaja ei oo yhteityökykyinen ja hoitajatkin rimpattaa vastaan.