lapseni isä on sitten hieno ihminen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tänä viikonloppuna poika on mulla, mut mul on tänä iltana menoa (sellanen konsertti mis esiintyy yks kaveri ja olen luvannu mennä klo19-21)
olin sit eilen exän porukoilla hakemassa poikaa kun soitin exälle et voisko se ottaa pojan yöksi pe kun olen siellä konsertissa ja poika menee nukkuu viim klo 20. kauheen vaikeena se siel takelteli jotai ja sit yhtäkkiä sano ku tykin suusta et ei hän voi ottaa kun ovat luvanneet mennä exän siskolle klo19 katsoon leffaa ja sit kylpylään. olin et ei voi sit mitää ja kiitos hei. exän porukat sit kyseli et no mitä se sano ja kerroin,niin tää exän sisko oli ihan haavi auki eikä tienny moisesta mitään et ex ja sen emäntä ei tosiaan ole menos niille.. :( lisäks kysyisin et mikä hemmetin kylpylä on auki pe-iltana noin 20maissa??? :o
tuli kyllä sellanen olo että kiitti törkeesti.. mut nyt näki exän perhekin millasta paskaa niiden poika mulle suoltaa ku ei halua olla oman poikansa kanssa |O
oon niin pettyny. :ashamed:

no piti äkkiä keksiä jotakin, kun et kuitenkaan olis uskonut jos vaan olis sanonut et ei nyt onnistu.

miksi sovit itsellesi tuollaisen menon kun tiedät että sinulla on pieni lapsi joka tarvitsee hoitoa? tai jätät hoitajan etsimisen noin viimetippaan.

ei kai eksän tarvi menojaan muutella sun tekemisien takia, tai olla aina varuillaan että jos pitääkin ottaa lapsi kun ex rouvalle tulee yllättävä viihdeilta...

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Jos tietää että olet vaikea ihminen, ja ei kehdannut suoraan sanoa, joutui siis valehdella.

Onhan tuo siis röyhkeää soittaa samalla viikolla ehkä hänellä on treffit tai jotain mitä ei sinulle halua mainita.

Olet itse aika vastuuton.

Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
No mulle taas ei olisi tullut mieleenkään ehdottaa tuollaista, kun lapsen on vuoro olla äidin luona, koska ei olisi ottanut (tiedän jo etukäteen)

kyllähän sitä kai kysyä saa? :o
mut olis voinu suoraan sanoa et ei,eikä alkaa puhuu paskaa. :|

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
No mulle taas ei olisi tullut mieleenkään ehdottaa tuollaista, kun lapsen on vuoro olla äidin luona, koska ei olisi ottanut (tiedän jo etukäteen)

kyllähän sitä kai kysyä saa? :o
mut olis voinu suoraan sanoa et ei,eikä alkaa puhuu paskaa. :|

No tuota, jos sanoo suoraan, ei , en usko, että olisit tyytyväinen siihen. Tulisit kuitenkin tänne ihmettelemän, miksi ei halua lapsensa kanssa viettää aikaa.

1.hänellä ei ole treffejä kun on avoliitossa (ainakin oletan niin :laugh: )
2. mulle voi kyllä sanoa suoraan että ei ja uskon sen kerrasta enkä ala vänkäämään.
3.en tietenkään mene sinne konserttiin jos ei pojalle olis hoitajaa,mutta mulle oli lippu jo ostettu kun kaveri oli sekottanu et poika on tämän viikonlopun isällään.
4.mummu ottaa kyllä pojan mielellään,mutta poika itse olisin ennemmin halunnut isille.
5.en ole vastuuton. :xmas:

voiskohan sillä olla joku sellanen syy kuitenki että e vaan kehtaa kellekkää sanoa.jos niillä on vaikka sota sielä päällä eikä kehtaa exälle alkaa sanoon et nyt on paha paikka...tai jotain..kunhan mietiskelin..
riippuu toki siitä miten muuten on hoidettu näitä "vierailuja"

Alkuperäinen kirjoittaja PuPuLi:
voiskohan sillä olla joku sellanen syy kuitenki että e vaan kehtaa kellekkää sanoa.jos niillä on vaikka sota sielä päällä eikä kehtaa exälle alkaa sanoon et nyt on paha paikka...tai jotain..kunhan mietiskelin..
riippuu toki siitä miten muuten on hoidettu näitä "vierailuja"

meillä on homma toiminut niin että aina kysytään ensisijaisesti toisiltamme jos tulee jotain menoa ja sit vastataan joko kyllä tai ei. ja jos vastataan ei,niin kumpikaan ei ole velvollinen tilittämään että miksi ei vaan se pelkkä ei riittä. siksi mä tästä näin suivaantunut olenkin :ashamed:
harmittaa et tollee valehtelee :(

on aika alhainen teko sinulta alkaa ex.n vanhempien kuulleen soittelemaan hänelle. ihan yhtä alhaista kuin kantelu. sinulla kuitenkin hyvät tukiverkot ja vain yksi lapsi, eli hoitopaikkoja on liikaakin, joten miksi pitää alkaa sotkea ex:än suhteita vanhempiinsa. Todella alhaista mielestäni. ja röyhkeää. Siksihän ne hoitojärjestelyt on tehty, että on sitten sovittu, eikä tarvitse olla eronneiden toistensa kanssa yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuitenki:
on aika alhainen teko sinulta alkaa ex.n vanhempien kuulleen soittelemaan hänelle. ihan yhtä alhaista kuin kantelu. sinulla kuitenkin hyvät tukiverkot ja vain yksi lapsi, eli hoitopaikkoja on liikaakin, joten miksi pitää alkaa sotkea ex:än suhteita vanhempiinsa. Todella alhaista mielestäni. ja röyhkeää. Siksihän ne hoitojärjestelyt on tehty, että on sitten sovittu, eikä tarvitse olla eronneiden toistensa kanssa yhteydessä.

exän äiti sanoin mulle että soitapa lapsesi isälle ja kysy siltä jos se ottais poikansa kun ei niillä varmaan mitään ole. mä soitin enkä todellakaan olettanu et se alkais valehtelee mulle ja koska puhelun päätyttyä multa kysyttii et mitä se sano,niin sanoin et ei ota. sit multa kysyttiin että miksi ei?? sanoin et koska ne on menos "matilla ja maijalle" katsoon leffaa,johon "maija" tokas et ai on vai? et mä en mitää sotkenu ku luulin et ne tosiaa menee sinne "matille ja maijalle"!! eikä se nyt ihan noin mene että "Siksihän ne hoitojärjestelyt on tehty, että on sitten sovittu, eikä tarvitse olla eronneiden toistensa kanssa yhteydessä." ainakaa meillä!!

Sanos ny valopää mulle, että miksi eronneet eivät voi/saa olla toistensa kanssa yhteydessä? Jos kerta homma yleensä pelaa ja juttuun tullaan? Kun mä olen niin tyhmä, että ajattelen että se olisi jopa lapsen/lasten etu, jos vanhemmat ovat puheväleissä.. :xmas:

exän äiti sanoin mulle että soitapa lapsesi isälle ja kysy siltä jos se ottais poikansa kun ei niillä varmaan mitään ole. mä soitin enkä todellakaan olettanu et se alkais valehtelee mulle ja koska puhelun päätyttyä multa kysyttii et mitä se sano,niin sanoin et ei ota. sit multa kysyttiin että miksi ei?? sanoin et koska ne on menos "matilla ja maijalle" katsoon leffaa,johon "maija" tokas et ai on vai? et mä en mitää sotkenu ku luulin et ne tosiaa menee sinne "matille ja maijalle"!! eikä se nyt ihan noin mene että "Siksihän ne hoitojärjestelyt on tehty, että on sitten sovittu, eikä tarvitse olla eronneiden toistensa kanssa yhteydessä." ainakaa meillä!!

Eli miten tuo tuli puheeksi anopin kanssa? Olitko kysynyt häntä hoitamaan?

Eli miten tuo tuli puheeksi anopin kanssa? Olitko kysynyt häntä hoitamaan?

EX-anopin :whistle: juteltiin siinä niitä näitä ja mainitsin tän iltaisen konsertin ja siitä se ajatus sitten lähti. en siis pyytänyt häntä hoitamaan. mikäli sillä nyt on sulle jotain merkitystä?

aloituksessa:
nyt näki exän perhekin millaista paskaa poikansa suoltaa kun ei halua olla poikansa kanssa
eli osasit odottaa tuota ja silti piti alkaa pelleillä anopin edessä. on todella alhaista mielestäni.

aina voi kysyä apua, mut takuu varmasti EXt ei ota lapsiaan, jos äidillä sattuu olee joku meno... ite ne voi aina tarvittaessa perua tapaamisen, jos itellä on joku tärkeä meno... taitaa olla enemmän poikkeus ku sääntö. tietty ei voi taas yleistää, onhan niitä kunnon EXiäki, jotka pitävät lapsia enemmän kun sopimus.

Alkuperäinen kirjoittaja sanoit:
aloituksessa:
nyt näki exän perhekin millaista paskaa poikansa suoltaa kun ei halua olla poikansa kanssa
eli osasit odottaa tuota ja silti piti alkaa pelleillä anopin edessä. on todella alhaista mielestäni.

en ole aiemmista erimielisyyksistä mun ja exän välillä puhunut sen porukoille! tarkotin et jäi rysän päältä kiinni. en osannut odottaa tollasta.
MIKS PITÄÄ NYT VÄNKÄÄMÄLLÄ VÄNGÄTÄ MUSTA SYYLLISTÄ KUN TOINEN VALEHTELI???? |O että ite oot alhainen :xmas:

Jos lapsen isältä ei voi kysyä ottaako lapsensa niin keneltä sitten? :whistle:

Mä en oikein ymmärrä että pidetään kynsin hampain tunnin tarkkuudella sopimuksista kiinni, mut mä oonkin vanha ja ymmärrystä vailla B)

En oikein ymmärrä näitä kommentteja, joissa puolustetaan niin kauheasti vanhempia jotka eivät halua ottaa lastaan luokseen muuten kuin miten on ennalta sovittu. En ole eronnut, mutta jos olisin, ikävöisin lastani aivan tajuttomasti jos hän asuisi isällään ja jos saisin ylimääräisen tilaisuuden ottaa lapsen luokseni, kirkuisin innosta. Mutta kaipa joillain on sitten varsin erikoinen käsitys vanhemmuudesta, että sopimuksen mukaan vaan halutaan lastaan nähdä? Henkilökohtaisesti en ymmärrä tuollaista asennetta. Ihan kuin lapsi olisi joku rasite ja rangaistus, joka pitää otttaa luokseen silloin kun on sovittu, mutta ei yhtään useammin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En oikein ymmärrä näitä kommentteja, joissa puolustetaan niin kauheasti vanhempia jotka eivät halua ottaa lastaan luokseen muuten kuin miten on ennalta sovittu. En ole eronnut, mutta jos olisin, ikävöisin lastani aivan tajuttomasti jos hän asuisi isällään ja jos saisin ylimääräisen tilaisuuden ottaa lapsen luokseni, kirkuisin innosta. Mutta kaipa joillain on sitten varsin erikoinen käsitys vanhemmuudesta, että sopimuksen mukaan vaan halutaan lastaan nähdä? Henkilökohtaisesti en ymmärrä tuollaista asennetta. Ihan kuin lapsi olisi joku rasite ja rangaistus, joka pitää otttaa luokseen silloin kun on sovittu, mutta ei yhtään useammin.

aivan :flower: :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla tulee jo työpäivän aikana ikävä lapsia, saatika sitten jos joutuis olemaan päiväkausia erossa. Ja menojen peruuntuminen ei sinänsä vituta, meillä ainakin mummi on hoitanut lapsia ihan mielellään, vaan se, että miten joku voi olla niin paska ettei halua omaa lastaan luokseen!

Alkuperäinen kirjoittaja Udenforstående:
aina voi kysyä apua, mut takuu varmasti EXt ei ota lapsiaan, jos äidillä sattuu olee joku meno... ite ne voi aina tarvittaessa perua tapaamisen, jos itellä on joku tärkeä meno... taitaa olla enemmän poikkeus ku sääntö. tietty ei voi taas yleistää, onhan niitä kunnon EXiäki, jotka pitävät lapsia enemmän kun sopimus.

Juu ei voi yleistää, meillä ex ottaa aina mahdollisuuksien mukaan lapsia sinne.. Ja varsinkin jos mulla on menoa, ei kakistele yhtään :laugh: Saavat yhteistä aikaa, mikä on minusta hieno juttu. On tosin aina ollut vastuullinen ja hyvä isä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
no piti äkkiä keksiä jotakin, kun et kuitenkaan olis uskonut jos vaan olis sanonut et ei nyt onnistu.

miksi sovit itsellesi tuollaisen menon kun tiedät että sinulla on pieni lapsi joka tarvitsee hoitoa? tai jätät hoitajan etsimisen noin viimetippaan.

ei kai eksän tarvi menojaan muutella sun tekemisien takia, tai olla aina varuillaan että jos pitääkin ottaa lapsi kun ex rouvalle tulee yllättävä viihdeilta...

Olen hyvin pitkälti samoilla linjoilla näiden kirjoittajien kanssa.Sitä vartenhan ne vuoroviikot on sovittu että lapsi saa aikaa molempien vanhempien kanssa.Menot pitää sitten järjestää sen mukaan ja jos joku meno jää "lapsen takia"menemättä ei siihen varmasti kuole.Kyllä se omalle lapselle annettu aika on paljon arvokkaampaa kuin konserttiin pääseminen.Jos sovituista hoitoviikoista ei pidetä kiinni ja muutellaan yhtäkkiä sovittua: ei sellainen tule toimimaan eikä ole lapsen edun mukaista.Silloin on sama olla sopimatta mitään jos haluaa jatkuvasti muutella sovittua.
En tiedä miksi niin moni "yh-äiti" syyttelee jatkuvasti entistä puolisoaan eikä näe että omassakin toiminnassa on vikaa.Katkeruus toista kohtaan pitää pystyä hautaamaan senverran että lapsi ei siitä kärsi.
-Meillekin soitteli miehen ex-puoliso jopa arki-iltoina klo 22.30 että "tulette nyt hakemaan tämän lapsen sinne teille yöksi".Taisi hänelläkin äkillisesti menomonoa poltella.Me emme moiseen kuitenkaan suostuneet,jo lapsenkaan takia.Tuollainen kellonaika ei enää ole paikasta toiseen siirtymistä varten vaan silloin pitää pienten olla jo nukkumassa.

Yhteistyössä