H
Häpäisty
Vieras
Ottaisin kyllä selvää, mitä tytön kotona tapahtuu. Minulla oli itsellä lapsena taipumusta seksuaaliseen yliaktiivisuuteen. Olen aikuisiällä asiaa pohdiskellut jonkin verran itsekseni ja olen tullut tulokseen, että vanhemman isoveljeni jonkinasteinen hyväksikäyttö oli syynä. Veljen ajatuksesta meillä oli mitä kummallisempia lääkärileikkejä, joissa tutkittiin toisten genitaaleja ja ruumiinaukkoja penetroitiin esineillä. Pahin tilanne oli, kun veli yritti laittaa pippeliään pimppiini. No enhän minä tuolloin mistään mitään ymmärtänyt, mutta käytökseni se sai kummalliseksi. Masturboin tai siis harrastin pimppileikkejä paljon ja innostin kavereita lääkärileikkeihin, myös hieroin pimppiäni toisten pimppiä vasten. Ajattelin jotenkin, että sellainen toiminta on normaalia ja kivaa. Toivottavasti silloiset kaverini eivät saaneet mitään traumoja toiminnastani. Asia on jonkin verran vaivannut, mutta en ajatellut ottaa keneenkään yhteyttä ja kysyä asiasta 
Tämä nyt on vain varoittava tarina. Veljen toiminnasta ei kukaan tiennyt kotona mitään, joten kukaan ei osannut sitä oikaista. Mutta ei hätää, olen mielenterveydeltäni tasapainoinen ja muutoinkin fiksu ja filmaattinen. Ei jättänyt pysyviä traumoja tai mitään. Se on niin paljon ihmisestä kiinni, en muutenkaan ole kovin herkkä. Kehottaisin silti tarkastamaan, mitä on lapsen toiminnan takana, jos mitään
Tämä nyt on vain varoittava tarina. Veljen toiminnasta ei kukaan tiennyt kotona mitään, joten kukaan ei osannut sitä oikaista. Mutta ei hätää, olen mielenterveydeltäni tasapainoinen ja muutoinkin fiksu ja filmaattinen. Ei jättänyt pysyviä traumoja tai mitään. Se on niin paljon ihmisestä kiinni, en muutenkaan ole kovin herkkä. Kehottaisin silti tarkastamaan, mitä on lapsen toiminnan takana, jos mitään