lapseni on alkanut rukoilla iltaisin peiton alla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ateisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ateisti

Vieras
useana iltana olen kuullut tuon 11-vuotiaan huoneesta epämääräistä ääntä nukkumaanmenon jälkeen. eilen kävin sitten kurkkaamassa mitä siellä tapahtuu niin poika oli kokonaan peiton alla ja piti hassua ääntä. kysäisin että onko joku hätänä niin sanoi rukoilevansa. pitäiskö tästä nyt huolestua vai mitä? itse olen ateisti ja pojalle aina opettanut että jumala on satujuttuja. :(

Kuinka voit opettaa lapsellesi noin virheellisiä juttuja. Lapsi on itse tajunnut totuuden ja sinä aikuisena olet velvollinen nyt sen hyväksymään. Jumalaan uskominen tuo tullessaan vain parhaimpia asioita!!

Eipä tuosta varmaan vahinkoa ole. Anna vaan pojan ihan itse miettiä, onko satujuttuja vai ei. Tuon ikäinen mietti jo itse eikä omaksu kaikkea tietoa vanhemmilta.

Jos itse olet ateisti, et voi kieltää lastasi uskomasta.
Anna hänen rukoilla rauhassa.
Lapsen usko ei voi vanhingoittaa ketään. Älä myöskään vähättele hänen uskoaan, vaan arvosta hänen mielipiteitään.

Ei ole minusta reilua kieltää pojalta rukoilua, jos hän haluaa. Onneksi Jumala on luonut ihmisille vapaan tahdon, joten et häneltä ikimaailmassa tulisi onnistumaankaan kieltää Jumalaa, jos hän siihen haluaisi uskoa. Ole onnellinen, että hänellä on joku kenelle puhua esim. suruistaan ja toiveistaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Jees:
Kuinka voit opettaa lapsellesi noin virheellisiä juttuja. Lapsi on itse tajunnut totuuden ja sinä aikuisena olet velvollinen nyt sen hyväksymään. Jumalaan uskominen tuo tullessaan vain parhaimpia asioita!!

KUka on sille opettanut noita jessen satutuokio juttuja? pitäisi saada lääkkeet kun puhuu mielikuvitus olennolle ääneen

ei siinä mitään jos rukoilisi vaikka normaalin iltarukoiuksen, mutta kun toi kuulosti lähinnä herätyskokoukselta: sellasta lopotusta ja voihkimista. :( puhuuko se kielillä vai?

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko seurakunnan kerhossa? Jos niin on aivopesu mennyt perille

Mikä aivopesu? Taidat pelätä jotain.

Juu että lapsille valehdellaan ja keksitään uskomaan asioihin mitkä on täyttä potaskaa.

Todellista aivopesua on yrittää lapselle vääntää että Jeesus ja usko Häneen olisi höpö höpöä.Lapsenusko on lapselle erittäin luonnollista.

Alkuperäinen kirjoittaja äijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko seurakunnan kerhossa? Jos niin on aivopesu mennyt perille

Mikä aivopesu? Taidat pelätä jotain.

Juu että lapsille valehdellaan ja keksitään uskomaan asioihin mitkä on täyttä potaskaa.

Tulee päivä et noistakin sanoista vastaat..ehkä silloinki potaskaa..

juu on mut voi vaikka laitaa kompostiin niin saavat jotain hyötyä.

Yhteistyössä