E
Expekto
Vieras
No on esim goSupermodel.fi siellä on tosi turvallista, ja kaikki kuvat joita sinne laittaa niin menee ylläpitäjän kautta. Joten goSUun päin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja immu:Alkuperäinen kirjoittaja wolt:Alkuperäinen kirjoittaja mie:miten ton ikänen on voinut tehdä facebookkiin profiilin? pikkuveljeni ei voinut ja on jo 12v.
nyt on vellit ja puurot mennyt sekaisin.
facebookiin voi tehdä vaikka 5v profiilin mutta irc-galleriaan ei.
mutta juu kyllä minäkin ap:na olisin huolissani kun niin paljon niitä epämääräisiä liikkuu noissa paikoissa.
ei kyllä facebookkiin voi tehdä vaikka 5 vuotiaana.ainut mahis on valehella ikä ja rikkoo siis sääntöjä.ite oon 11 ja päädyin tänne kun etin sitä ikärajaa.pitää siis oottaa että täyttää tarpeeks monta vuotta.vaikka koko luokka on facebookissa.satutteko tietämään mitään enemmän mun ikäsille olevaa,samankaltaista paikkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Expekto:No on esim goSupermodel.fi siellä on tosi turvallista, ja kaikki kuvat joita sinne laittaa niin menee ylläpitäjän kautta. Joten goSUun päin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti vm. 75:Miten voi luottavaisin mielin antaa lapseni olla näissä paikoissa?
Alkuperäinen kirjoittaja nää o varmaa;16663691:AP:N juttuja taas..
Minä olen 12v olen koittanut mennä faceen mut en pääse. ja olen sitä mieltä että ei saisi olla kuin ne jotka ovat ikärajan yli. Meidänkin koulussa on tyttöjä jotka vasta siirtyvät 2 ja 3. ja he ovat jo facessa. En ymmärrä. Minä kirjaudun vasta sitten kun pääsen.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22161221:Banfu on tuon ikäisille tarkoitettu paikka, sinne voitte yhdessä luoda profiilin.
13 on facebookin ikäraja...
siellä pystyy ihan nimettömänä ilmiantamaan sen nuoremmat...
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä;22764311:Moi, mun mielestä 13:kaan ei ole vielä riittävä ikäraja. Ite olen 10.v ja mulle riittää habot ikariamit ja muut. Ei mun mihinkään Facebookkiin tarvii mennä vaikka kaikki kamut on siel.![]()