H
"Huhhuh"
Vieras
Viime lukukautena oli muutamia tapauksia, joissa koin opettajan olevan lastani kohtaan epäreilu ja olipa jopa opettajan taholta käsiksi käymistä jne. En hiljaa nieleskellyt asioita, vaan sanoin kyllä mielipiteeni ja olin yhteydessä ylimpiinkin tahoihin.
Tästä kaikesta seurasi se, että opettaja ei enää ottanut minuun yhteyttä missään asiassa. Nyt tänä lukukautena sen on pitänyt pakosti ilmoittaa esim. Winhan asioista jne, ja joka ikisessä sähköpostissa se teitittelee mua! Ja ei, viestiä ei ole lähetetty useammalle, vaan ainoastaan minulle. Ja ei, kyseessä ei ole sekään että viesti olisi tarkoitettu molemmille huoltajille.
Enpä tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa. Miten te suhtautuisitte?
Tästä kaikesta seurasi se, että opettaja ei enää ottanut minuun yhteyttä missään asiassa. Nyt tänä lukukautena sen on pitänyt pakosti ilmoittaa esim. Winhan asioista jne, ja joka ikisessä sähköpostissa se teitittelee mua! Ja ei, viestiä ei ole lähetetty useammalle, vaan ainoastaan minulle. Ja ei, kyseessä ei ole sekään että viesti olisi tarkoitettu molemmille huoltajille.
Enpä tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa. Miten te suhtautuisitte?