O
ottaa päähän
Vieras
Näin voisi sanoa melkein joka kerta, kun heidän kanssaan alan jotain puuhaamaan!! Äskenkin ehdotin että pelataan yhdessä peliä, kun kurja keli ja uloskaan ei vittsi sateeseen lähteä. Juu, innoissaan olivat heti molemmt.... No, ehdittiinhän n. 5min. pelata kun kuopus 4v. (ymmärrän et on vielä pieni) suuttui kun ei ollut hänen vuoronsa. No, sitten esikoinen suuttui hetim perään kun en juuri silloin kuunnellut häntä, kun yritun pienemmälle selittää että jokainen vuorollaan. Pelit lensi, hemmetti soikoon! Ja tällaista se on melkein AINA kun jompikumpi mies tai minä aletaan sitten leikkiä tai touhuta yhdessä heidän kanssaan. Mua niin ottaa päähän se, että tiedän että on vanhempia jotka eivät juurikaan koskaan viitsi vaivautua leikkimään tms. lastensa kanssa, ja sitten me/minä ollaan sellaisia että tykätään puuhata ja olla lasten leikeissä mukana( ei siis niin että tungetaan) niin omat lapset vaan kiukuttelee ja eivät yhtään arvosta sitä!! Minusta ainakin oli mukavaa kun omat vanhemmat lapsena olivat väillä leikeissä mukana! Miehen perheessä taas kukaan ei koskaan leikkinyt hänen kanssaan, vaikka olisi ollut ihanaa saada leikkiä...
Mites muilla???
Mites muilla???