Lapsenlapsi huolestuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isoäiti Helli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä että löytyy noin huolehtivaisia anoppeja. Jos asiat on todella noin huonosti, kannattaa tosiaankin ottaa yhteyttä johonkin ammattilaiseen. Tällä et näköjään saa yhtään asiallista vastausta, pentuja näet suurin osa täälläkin.

Poika taita olla aika nuhtuskehveli. Tosia nuoria nuo vanhemmat ovat,22v ja jo kaksi lasta.

Täytyy sano, että kahden pienen lapsen äidillä tuskin on helppoa ja varsinkaan, kun on 1v ja vauva. 1v on itsekin vielä vauva eikä hänen tarvitsisi luovuttaa vauvan asemaa vielä kenellekään. 1v on vaikea ikä, eka uhma nostaa päätään, tulee eroahditusta viimeistään tässä vaiheessa, jolloin äidin helmat ovat tärkeät.

Mitä tuohon ärinään tulee, niin eiköhän le ihan persoonasta kiinni kuinka uhmansa näyttää. Kyllä murinat ym. kiukuttelut kuuluu tuohon ikään.

Lapsen näppääminen ja vakivalta miestä kohtaan ei tietenkään ole oikein. Mutta luulisi poikasi, perheen isänä katkaisseen jo napanuoransa, joten eiköhän isoäidilläkin olisi aika tehdä niin.

Ei vaikuta ihan normaaliperheeltä. Monesti äiti ei pojassa nää mitään vikaa mutta miniässä totta kai. Kuritus on tietty NoNo mutta jotenkin voin kuvitella silmissäni ton familyn. Ja että jos mun anoppi täällä kirjottais elleissä tommosia niin voi huh huh!!

Joo! VAstauksia tulee kaikenlaisia - ihan asiallisiakin! Poikani on valitettavasti tossun alla. Erosivat seurustelussaan kun tämä tytteli halusi lapsen - poika ei, mutta lopulta suostui kun tykkäsi (?) Sitten taas tyttö heitti pojan pihalle tai itse lähti asuntooni karkuun - en ollut kotona kun mullakin on oma elämä!!!! Sen ulosheiton jälkeen mentiinkin vihille! Taas kamala tappelu ja tyttö sai asunnon!!! Poika parka - sanoisin, mutta hoitakoot ihan omat asiansa. En ole puuttunut kummankaan pojan elämään vaikka täällä toisin epäillään. Siksi en hyppää jatkuvasti lapsenlasta katsomassa kuten muut mummot! Tykkäisin nähdä tätä muksua ja uutta tulokasta ja ostinkin asunnon ihan avun antamista varten kilometrin päästä heitä. Onneksi on muitakin auttajia jos sitä haluavat. Juttelen heidän kanssaan asioista ihan olevinaan fiksusti kuten anopiltani opin. Hän oli mahtava ihminen. Olen sanonut, etten ostele vaatteita kun en osaa ja teillä on jo, mutta jos tarvitsette jotakin isompaa ja kalliimpaa niin lähdetään ostoksille! Sellainen anoppi/isoäiti olen. Minusta lapsen kuritukseen kuuluu jonkin asteinen ruumiillinen väkivaltakin - tukkapölly tai pienet läimäytykset jos ei muuten homma toimi. Niin tehtiin aikoinaan eikä se pahalta tuntunut. Tiesi että nyt pitää olla ihmisiksi. Tuo ""ärinä"" kun ei ole mielestäni oikeaa kiukuttelua kuten aikaisemmin kerroinkin. Jos se jatkuu vielä pari kuukautta niin sitten puutun asiaan jollakin tavalla - fiksusti. Turha tätä miniää neuvomaan on mennä, sillä ei hän kuuntele edes miestään!!! Poistun tästä palstasta tämän jälkeen, joten kiitos kaikille! Sähköpostini löytyy ekasta jutusta jos täältä löytyy oikeaa asiantuntemusta!!