Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Siis miettikääpä kuinka usein lapsenlikkanne maksaa saamastaan palkasta veroja? Maksatko itse työnantajan kulut ym.? Itse maksan likalle 2,50 euroa tunnilta ja hän on oikein tyytyväinen. Ja usein käy tunnin meillä et kauppaan pääsen. 10 ja viisikin euroa on ihan liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maksettiin hoitajan pyytämä summa eli 50 euroa klo 21-04 välisestä ajasta (tosin tulimme jo klo 02 jälkeen, kun emme jaksaneetkaan olla loppuun asti). Työnä oli istua varalla eli vauvamme nukkui koko ajan...
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Siis miettikääpä kuinka usein lapsenlikkanne maksaa saamastaan palkasta veroja? Maksatko itse työnantajan kulut ym.? Itse maksan likalle 2,50 euroa tunnilta ja hän on oikein tyytyväinen. Ja usein käy tunnin meillä et kauppaan pääsen. 10 ja viisikin euroa on ihan liikaa.
Onko joku ihan nuori tuo lapsenlikka? Nimittäin en ainakaan itte olisi aikanaa lähtenyt tunniksi lasta vahtimaan "tienatakseni" 2,5euroa!