P
paskamutsista päivää
Vieras
Ikää 7,5 vuotta. Päivällä saa patistaa vessaan, kun se jo pomppii, ettei pissat tulisi housuun. Nyt lapsi keksi, että yölläkin pitää olla ilman vaippaa. Tuloksena se, että aamulla oli kaikki lakanat rullalla sängyn jalkopäässä ja keskellä patjaa täyslaidallinen pissaa. Ei juonut illalla lainkaan klo 16 jälkeen.
Voi hitto että mä tuskastun tuon lapsen kanssa, kun ei siitä ikinä tule kypsää.
Minirinit on pelkkiä karkkeja, ei mitään vaikutusta.
Sen pikkuhousut haisevat aina pissalle, kun sillä tulee jotain ohivuotoja, tai kun se ei vaan älyä mennä ajoissa pytylle.
Oikeasti! Mä pilaan tuon lapsen, kun mun hermot on ihan riekaleina muistakin asioista ja nyt vaan tekis mieli huutaa ja räyhätä naama punaisena, kun patja on piloilla ja uutta ei ole varaa ostaa, kun tuo vaan tulee pissaamaan senkin patjan.
Voi hitto että mä tuskastun tuon lapsen kanssa, kun ei siitä ikinä tule kypsää.
Sen pikkuhousut haisevat aina pissalle, kun sillä tulee jotain ohivuotoja, tai kun se ei vaan älyä mennä ajoissa pytylle.
Oikeasti! Mä pilaan tuon lapsen, kun mun hermot on ihan riekaleina muistakin asioista ja nyt vaan tekis mieli huutaa ja räyhätä naama punaisena, kun patja on piloilla ja uutta ei ole varaa ostaa, kun tuo vaan tulee pissaamaan senkin patjan.