lapset ja ihanat puheet pinoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
meillä on tänään väläytetty moisia:

kukkakärpänen lensi tytön naamaan ja tämä kiljaisi:
"au, kukkakääpänen löi!"

kysyin lapsilta heidn sukunimeään. poika vastasi oikein, mutta tyttö mietti tovin. sitten vastasi "tuulienkeli" :heart: tytön viimeiset nimet on Tuuli Inkeri.

poika lähti vessaan kesken saunan ja oli vähän huolissaan kun sanoin että voi itse hoitaa pyyhkimisen ja tulla sitten pesulle. poika tuli takas saunaan ja hymyillen kertoi: "loppui se kuran tuleminen"

:D

3-vuotias tyttö ihmetteli pääsiäisenä isomummolleen, että missä täällä mummolassa on vessa. Mummu selitti että täällä on ulkovessa ja se on tuolla pihalla. Seuraavaksi likka kysyi, missä on kylppäri ja suihku ja mummu kertoi että täällä on pihasauna, jossa pestään ja että varsinaista kylppäriä ja suihkua ei ole. Tyttö oli hetken hiljaa ja tuumasi että "tämmöstä on Pohjois-Karjalassa" :D

Mun veli kertoi aikoinaan nimensä tyyliin Matti Meikäläinen Teppo. Koska oli ensin oppinnut tietämään etu- ja sukunimensä, ja myöhemmin vasta toisen nimensä, niin esitteli itsensä aina siinä oppimisjärjestyksessä. :D Pienempi veli esitteli itsensä Matti Mikael Schumacher. :D Siis meidän sukunimi ei todellakaan ole mikään Schumacher, tykkäs vaan kovasti formuloista ja toinen nimensä on mikael.

tutun lapset on mulatteja (afrikkalaisen ja suomalaisen risteytys) ja katselivat kerran luistinradalla, kun jostain itämailta kotoisin ollut (kiinalainen, vietnamilainen tms.) pehkä vuoden vanhempi poika temppuili ja pelleili. Vanhempi tutun lapsista tuohtuneena:" Mikä tuo afrikkalainen oikein luulee olevansa?"

ainiin.. mummo vei poikaa 5v neuola lääkäriin viime viikolla. poika oli antanut tehdä kaikki tutkimukset eka ihan normaalisti ja sitten tokaissut: "nyt sit pitää vissiin näyttää ne munat"

5 vuotias totesi tänään kun näki koirankakan keskellä tietä. " Jos vastaan tulisi täti tai setä koiran kanssa, niin seuraisin heitä kotiin. Ja kakkaisin heidän lattialle"
Joten kannattaa kerätä ne rakkien paskat visustui talteen.
:xmas:

Pöydän alta kuului yksi aamu koiran hurinaa ja päättelin tytön olevan kiusaa tekemässä. Kysyin kärkkäästi et mitä ihmettä siellä tapahtuu? Tyttö vastasi viattomasti, "A (koira) opettaa mulle ävvää!"

Meillä tyttö leikki kotileikkiä, ja pikkuveli oli hänen lapsensa. Tyttö laittoi ruokaa ja käski pojan syödä reippaasti. Poika vastusteli kun sisko yritti työntää leikkilusikkaa suuhun. Siihen tyttö tokaisi: "Minä pian helmostun jos et nyt syö kunnolla" :whistle:

Oli puhetta 4v neidin kanssa et pitäs leikata hiuksia. Tyttö ei yhtään tykkää ajatuksesta. Hän rakastaa pitkiä hiuksiaan ja senttiäkään ei saisi latvoista ees lyhentää. Vastas ehdotukseen: "ei ei, ei saa leikata tukkaa!se koskee mun aivoihin!"

Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Meillä tyttö leikki kotileikkiä, ja pikkuveli oli hänen lapsensa. Tyttö laittoi ruokaa ja käski pojan syödä reippaasti. Poika vastusteli kun sisko yritti työntää leikkilusikkaa suuhun. Siihen tyttö tokaisi: "Minä pian helmostun jos et nyt syö kunnolla" :whistle:

:D Tästä tuli mieleen kun likka ärähti toissapäivänä 10 kk:n ikäiselle kitisevälle pikkusiskolleen että "nyt sitten vähän aikaa ihan hiljaa, ihan turhaa kitinää!" :whistle:

Yhteistyössä