lapset ja koiranpentu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Meidän lapset kun tahtoo koiria pelätä, ei poika enään niinkään mutta tyttö 4v. pelkää paljonkin. Meille nyt olis koiranpentu tulossa kylään, ja pentukoira kun on niin tietäähän sen että on leikkisä ja kooltaan jo aika iso kuitenkin. Lapsille olen nyt puhunu paljonkin ettei niin kovasti pelkäis mutta en sitä nyt hetkessä saa kitkettyä pois. Eli mitenkä olis viisain hoitaa tätä asiaa? Eihän koko päivää koiraa voi kiinni pitää, eihän siitä mitään tule.

Kun koira tulee, ole koko ajan lattiatasossa lasten kanssa ja vieressä, äläkä jätä vahtimatta hetkeksikään. Pennut ovat yleensä hyvin leikkisiä ja vilkkaita ja kaatavat lapsen helposti kumoon, hyppivät päälle ja nuolevat/näykkivät. Koiranpentu ei ole kyllä mikään otollisin koirapelon poistamiseen. Meillä poika 2 vuotta tottunut koiriin, mutta silti tuli itku, kun koiranpentu pyöri ympärillä.

Tämä päivä olis tarkotus yrittää selvitä tän yhdistelmän kanssa, ehkä me tästä jotenkin selvitään. koiraa en tosiaan voi sisällä pitää koko aika kiinni, enhän voi mitään muuta tehdäkään sitte. Tätä just pelkään että kerkiää hypätä päin ja lapsi kaatuu niin varmasti säikähtää älyttömästi.

Yhteistyössä