Lapset ja vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äidin blogi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30294544:
Jos teen töitä julkisesti, tunnettuna ja julkisena henkilönä, se ei tarkoita että olen salkkaritähti.

Tietysti se on siitä kiinni, miten sen ottaa. Voihan vaikka kaupan kassa olla tunnettu ja julkinen henkilö vähän isommassakin kunnassa. Yleensä kaikki tuntee sen.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
+
Ei terve ruumis työtä kaipaa.
Ruumis on ravittu vaan sielu kaipaa tupakkaa.
Kuukausiliitteen Sielu ja ruumis -palstalla ihminen puhuu ruumiistaan.
Ruumiinkulttuuri

Kuolleistako nää kaikki puhuukin? Huu! :O

ja peilaavaa toiste päin. Miksi sielu tarvii tupakkaa onko se jotenkin vajaa kas vain aito yhdistyminen poistaa tarpeen maallisen :) jos nikotiinista puhutaan .

Tuosta lasten hingusta aikuisen seuraan: Mä muistan, miten vielä tokaluokkalaisina roikuttiin open kädessä välitunnit, pitkät letkat molemmissa käsissä ulkovalvojalla. En usko, että kukaan meistä kymmenistä tytöistä ei olis koskaan saanut kotona huomiota.

Oma tytär kertonut, miten alaluokilla jonottivat open syliin. Se nyt vaan oli kiva saada sitä opettajan huomiota - kaikkiko nää oli kotona huomiotta jääneitä raukkoja?

Teineilläkin on välillä suuri tarve aikuisen huomiolle, ihan sille fyysisellekin läheisyydelle: töissä tullaan joskus niin liki, että välillä oma henkilökohtainen reviiri kärsii, mutta eipä noita henno poiskaan työntää. Ja ihan tasapainoisia, normaaleja ja hyväkäytöksisiä nuoria ovat.

Ne on yleensä ne kosketukseen tottumattomat lapset ja nuoret, jotka nimenomaan välttelevät sitä läheisyyttä ja kosketusta.

oli siis toi loppu kun funailin skidinä oloa. Mut ei enään.

Alalla olleena olen törmännyt samaan ilmiöön, valitettavasti. Eilen tuttuni kertoi nauraen ja yllpeänä lapsesta joka päiväkodissa osaa pitää puolensa ja varmasti pärjää elämässä. Lapsi puree muita lapsia jos joku yrittää ottaa hänen lelunsa. Lyö ja tuuppii jos joku koskee hänen tavaroihinsa. Kiroilee ja on alle kaksi. Tästtä oltiin ylpeitä. Ei ole nynny ei. Mikä vanhempia vaivaa.

Yhteistyössä