Lapset kahden vuoden välein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma vm. 86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma vm. 86

Vieras
Ollaan nyt miehen kanssa päätetty tehdä yhteensä neljä lasta ja halutaan tehdä lapset tasan kahden vuoden välein. Silloin ehditään saada lapset pois vaipoista ennen kuin ollaan vanhoja (30 v). Tasan kaksi vuotta on meistä tosi hyvä väli koska silloin ehdin imettää kaikkia lapsia tasan vuoden ennen kuin tulen taas raskaaksi. Eikä tarvitse mennä töihin yli kymmeneen vuoteen koska alle 3 vuotiaita lapsia ei ole hyvä laittaa vieraalle hoitoon. Neljän lapsen jälkeen otan sterilisaation. On hienoa kun on näin ihana mies jonka kanssa asiat saa sovittua tosi helposti. Olen maailman onnellisin nainen. Tämä meidän esikoinen on kohta vuoden joten kohta aletaan tekemään sitä pikkukakkosta.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma vm. 86:
Ollaan nyt miehen kanssa päätetty tehdä yhteensä neljä lasta ja halutaan tehdä lapset tasan kahden vuoden välein. Silloin ehditään saada lapset pois vaipoista ennen kuin ollaan vanhoja (30 v). Tasan kaksi vuotta on meistä tosi hyvä väli koska silloin ehdin imettää kaikkia lapsia tasan vuoden ennen kuin tulen taas raskaaksi. Eikä tarvitse mennä töihin yli kymmeneen vuoteen koska alle 3 vuotiaita lapsia ei ole hyvä laittaa vieraalle hoitoon. Neljän lapsen jälkeen otan sterilisaation. On hienoa kun on näin ihana mies jonka kanssa asiat saa sovittua tosi helposti. Olen maailman onnellisin nainen. Tämä meidän esikoinen on kohta vuoden joten kohta aletaan tekemään sitä pikkukakkosta.

Onneksi olkoon, rankkaa tulee kyllä olemaan!

Mikäpä siinä. Toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan. Varaudu nyt kuitenkin vähän siihenkin ettei ne lapset aina saa alkuaan just sillon kun itselle sopii. Voi joutua venyttämään aikatauluasi...Mä henk.koht en haluaisi olla 10 vuotta kotona, mutta toisille se sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma vm. 86:

Entä sit ku oot 30 vee ilman koulutusta, ukon jättämä yh? Sitten se elämä vasta ihanaa onki!

Näin miekin aikanani suunnittelin. Että "teen" kolme lasta ja kaikki ennenkun täytän 30. Toisin vaan luonto määräsi... :/ 2v. meni lapsettomuustutkimuksissa ja -hoidoissa kunnes tämä raskaus saatiin alulle. Sekundaarinen lapsettomuus on ihan yhtä olemassa oleva asia kuin primaarikin... Lapset on lahja, eivät projekti! |O

Mutta onnea raskautumiseen kuitenkin :wave:

Yhteistyössä