lapset menee siä sun tää keskenään ym eronjälk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iitu"

Vieras
Mitä mieltä kun isänluona on "hienoa" (aikuisista vissiin) kun lapset saavat tehdä mitä tykkää. nyt juuri täytti 6 toinen ja toinen 7, ainakin vuoden jo esim pyöräilleet yksin/keskenään pitkin kylää ilman kypäriä, meinanneet jäädä auton alle ym. isä ei laita kypärää vaikka olen asiasta joskus yrittänyt sanoa tai vaikka lapset sanoisivat. saavat myös ajella mönkijllä ilman kypärää (mm kaatuneet). olen ollut asiasta yhteydessä sossuun (huoleni on suuri aina kun lapset isällään). isä vaati erotessa 50/50 huoltajuutta ja sitä että toinen kirjoille toiselle ja toinen toiselle. kokoajan on päättänyt miten tehdään, määrännyt ja muutellut tulo ja vienti aikoja sekä on itse usein uuden perheensäluona satojen km päässä. lapsia hoitaa päivittäin isovanhemmat. "asuvat" isovanhemmilla, "asuvat" myöskin 400 km päässä sekä isänsäluona, eli 3 paikassa. jännittävät isän uuden perheen isompia (kiusaavia) lapsia. isä manipuloinut äitiä alusta saakka ja syyttänyt tätä kaikesta (vaikka ero oli pitkän ajan tulos ja iso syy siihen se, että kohteli ex vaimonsa esikoista hirveän huonosti ihanan alun jälkeen (kun sai omia lapsia)ja tämä oireili siksi jne..

Yhteistyössä