Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miu:eiköhän se siitä. luvassa muutama viikko opettelua uuteen tilanteeseen teillä kaikilla.
mä unohdin alussa kotityöt ja kaikki aika vaan kyhnytettiin esikoisen kanssa sylikkäin, kun vauva nukkui. ruokaa oli pakkasessa. onneksi sentään vessaan pääsin yksin. meillä tosin ikäeroa oli reilusti yli 2v, mutta silti.
Alkuperäinen kirjoittaja lula:Oliskohan 3 vuotta parempi ikäero? Itse olen näin ajattelut kakkosen tulon, kun esikoinen jo tajuaa jostain jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja lula:Oliskohan 3 vuotta parempi ikäero? Itse olen näin ajattelut kakkosen tulon, kun esikoinen jo tajuaa jostain jotain.
Ei...siskolla on 2v 10kk ja se vasta showta olikin. Tai siis oikeastaan ihan samanlaista showta kuin meillä nyt, mutta 3v osaa laittaa pahemmin vastaan kuin 1v jo ihan kokonsakin puolesta.
Kyllä me tehdään jatkossakin (jos vielä lisäännytään) ne lapset ihan kunnon ikäerolla. Tuo meidän reilu 6v ikäeroa oli täydellinen, joten siihen varmaan sitten seuraavalla kerrallakin tähdätään :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:3-4v on hyvä ikäero, tai meillä oli, toki se ei kaikilla toimi.
Onnea nyytistä koko perheelle!
Kumpikos sieltä tuli?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä pojilla oli 1v7kk ikäeroa eikä mustasukkaisuutta ole ollut, kuopus on nyt 2v.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:3-4v on hyvä ikäero, tai meillä oli, toki se ei kaikilla toimi.
Kumpikos sieltä tuli?
Näin meilläkin3,5v on jo niin vanha et ymmärtää et vauvan kanssa pitää olla varovainen, on jo niin iso et osaa odottaa sen hetken jos mä vielä imetän tai vaihdan vaippaa, on niin omatoiminen ettei edes kaipaa äitiä jatkuvasti vaan haluaa touhuilla omiaankin välillä ja ennen kaikkea on suhtautunut vauvaan niin hellästi ja rakastavasti että ei voi kun ihmetellä :heart: Missään nimessä en olisi aikaisemmin toista lasta tehnyt! Voin vaan kuvitella. Tsemppiä ap:lle, toivottavasti se siitä rauhoittuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Varsinkin lasten kannalta pitäisi ikäeroa olla vähintään 2 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:3-4v on hyvä ikäero, tai meillä oli, toki se ei kaikilla toimi.
Kumpikos sieltä tuli?
Kiitos onnitteluista ja tyttö tuli, kuten ultrassa povattiinkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Varsinkin lasten kannalta pitäisi ikäeroa olla vähintään 2 vuotta.