Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kammottava tatska:Oletko sokea vai miksi ne on siinä pistekirjoituksella?
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja kammottava tatska:Oletko sokea vai miksi ne on siinä pistekirjoituksella?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siis..:alkaako kaikkien nimi A:lla? Jos ei, niin sit en kyllä ymmärrä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ei mun makuuni, mutta ei se mun käsivarressa olekaan vaan sun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja siis..:alkaako kaikkien nimi A:lla? Jos ei, niin sit en kyllä ymmärrä...
En tajunnut minäkään...
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ei mun makuuni, mutta ei se mun käsivarressa olekaan vaan sun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ei mun makuuni, mutta ei se mun käsivarressa olekaan vaan sun![]()
Eli ihan järkyttävän törkee ja hirvee, mut hei, sä ap tykkäät siitä ja sehän on tärkeintä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja siis..:alkaako kaikkien nimi A:lla? Jos ei, niin sit en kyllä ymmärrä...
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja siis..:alkaako kaikkien nimi A:lla? Jos ei, niin sit en kyllä ymmärrä...
Ei, vaan ässällä.