Lapset tatskattu *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja siis..:
alkaako kaikkien nimi A:lla? Jos ei, niin sit en kyllä ymmärrä...

Ei, vaan ässällä.

Tatuoinnit (varsinkin suuret) ovat pääsääntöisesti musta karseita ja kertovat kanstajansa kuuluvan tiettyyn yhtiskuntaluokkaan.

Ehkä tämä tatuointi muutti vähän mielipidettäni. Meinaan vain, että tuossa sinun kuvassasi on aika kiva sanaleikki + ajatus. Jopa syvällinen ajatus! Ehkä se tekee tuosta tatuoinnista kauniin:)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ihan kiva idea, mutta en ymmmärrä miten se liittyy lapsiis? vois olla hienokin tuo, jos ois ollu parempi tatuoija..

Edelleenkin siten, että niitä on neljä ja kaikkien nimi alkaa ässällä.

Kuva kuvasta on huono, sen myönnän, kun se on iltahämärissä kännykällä räpsäisty.

Mutta kyllä tekijä siitä sai ihan sellaisen, kuin halusinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Ihan kiva idea jos siis sulla on neljä lasta ja noi ässät kuvastaa heitä :) Oisko vielä niin että kaks poikaa ja kaks tyttöä??

Kaikki sillä on tyttöjä. Noin äkkiä katsoen tatskaa luulisi että tyttöjä ja poikia.

Alkuperäinen kirjoittaja karsee:
Ihan kiva idea jos siis sulla on neljä lasta ja noi ässät kuvastaa heitä :) Oisko vielä niin että kaks poikaa ja kaks tyttöä??

Kaikki sillä on tyttöjä. Noin äkkiä katsoen tatskaa luulisi että tyttöjä ja poikia.

Kaikki tosiaan on tyttöjä. Toisella ja neljännellä on kuitenkin "mustempi" luonne, jos niin voi sanoa, joten korttien värijärjestys passaa näin ihan hyvin.

Musta on ihan kiva kuva. :) Kenties ei omassa käsivarressani, mutta sulle se meah varmasti sopii jos olet sellaisen kerran halunnut. :D Mä haeskelen ideaa, mäkin haluaisin tuontyyppisen jonkun hauskan idean tatuointiin, joka muistuttaa jotenkin lapsista, niidenkin nimet alkaa muuten S-kirjaimella. :D Mutta en ole keksinyt "omanlaistani" enkä varmaan koskaan keksikään. :/

Kaikki tosiaan on tyttöjä. Toisella ja neljännellä on kuitenkin "mustempi" luonne, jos niin voi sanoa, joten korttien värijärjestys passaa näin ihan hyvin.

Miksi pelikortit?

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä haeskelen ideaa, mäkin haluaisin tuontyyppisen jonkun hauskan idean tatuointiin, joka muistuttaa jotenkin lapsista, niidenkin nimet alkaa muuten S-kirjaimella. :D Mutta en ole keksinyt "omanlaistani" enkä varmaan koskaan keksikään. :/

Mulla taas olisi 2-3 ideaa tatuoinneille, jotka kuvaisivat lapsiani, mutten ole löytänyt kuin yhden tatuoijan jonka kelpuutan ja sille on sadan vuoden jono |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miksi pelikortit?

No siksi kun siinä on neljä "ässää". :D Kuinka monta kertaa tää pitää tässä ketjussa kysyä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä haeskelen ideaa, mäkin haluaisin tuontyyppisen jonkun hauskan idean tatuointiin, joka muistuttaa jotenkin lapsista, niidenkin nimet alkaa muuten S-kirjaimella. :D Mutta en ole keksinyt "omanlaistani" enkä varmaan koskaan keksikään. :/

Mulla taas olisi 2-3 ideaa tatuoinneille, jotka kuvaisivat lapsiani, mutten ole löytänyt kuin yhden tatuoijan jonka kelpuutan ja sille on sadan vuoden jono |O

Aaa-haa. :D Ehkä mäkin siis joskus keksisin idean? :D Millainen sun idea on? :whistle: Tai yksi niistä. Kyselee utelias. :D

Alkuperäinen kirjoittaja lempihousu:
Alkuperäinen kirjoittaja siis..:
alkaako kaikkien nimi A:lla? Jos ei, niin sit en kyllä ymmärrä...

Ei, vaan ässällä.

Tatuoinnit (varsinkin suuret) ovat pääsääntöisesti musta karseita ja kertovat kanstajansa kuuluvan tiettyyn yhtiskuntaluokkaan.

Ehkä tämä tatuointi muutti vähän mielipidettäni. Meinaan vain, että tuossa sinun kuvassasi on aika kiva sanaleikki + ajatus. Jopa syvällinen ajatus! Ehkä se tekee tuosta tatuoinnista kauniin:)

Peesi. Huvittaa vaan tuo joidenkin tapa verhota inhotuksensa sanomalla esim. "ei mun makuun, mutta eihän se tatuointi mulla olekaan" :D Kun ei voida olla kuitenkaan sanomatta että ei miellytä mua :D

Miksi pelikortit?

Miksi ei? Neljä ässää sattuu sopimaan meidän suoraan aika hyvin.
Lisäksi näiden kanssa meno on välillä kuin korttipeliä; hidasta ja nopeaa, bluffaamista, taktikointia... Ja lopputulos voi silti olla ihan mitä vaan ;)

Jos jotain vielä syvempää merkitystä haluaa hakea, niin mä yhdistän jostain syystä pelikorttien maihin tiettyjä adjektiiveja ja luonteenpiirteitä, ja ne sattuu sopimaan myös noihin tyttöihin sen verran hyvin, että siksi näin.

Minä olen yllätyksekseni yllättänyt itseni miettimästä millaisen tatuoinnin saisi omista lapsistani.
Koska olen aina ajatellut, että tatuoinnit eivät ole se minun juttuni. Toisilla ne ovat hienoja, kivoja, upeita, hauskoja tai karseita ja käsittämättömiä..mutta omaan nahkaani en ole sellaista ikinä suunnitellut ottavani. Silti mietin, kirjaimiako, vaiko nimiä kuvina vai mitä.. ?
Olkavarteen, vaiko nilkkaan?

Miksi pelikortit?

No siksi kun siinä on neljä "ässää". :D Kuinka monta kertaa tää pitää tässä ketjussa kysyä? :o

Mä tajuaisin jos olisit joku peluri. Mut neljä "ässää", okei. :) Voihan sitä ajatella niin että kun menee kortit jakoon, niin sulla on neljä ässää hihassa.

Yhteistyössä