Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just:jos poika ei oo niin kummisetä ainakin pois niistä rattaissta! häpeä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pojalla on ikää kaksi vuotta ja yhdeksän kuukautta, syksyllä täyttää kolme. Näimme markkinoilla pojan kummisetää jne jne...............................................................
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Mun siskot lähtöö mun lasten kans muumimaailmaan tänään niin ottivat poijalle rattaat mukaan ja poika just täytti 4.v.Ei siinä mitään mut ku toi meirän poika on niin älyttömän pitkä niin se tuloo rattaista ulos siis pituures.Et sitä katotaan sen takia pitkään.
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Mun siskot lähtöö mun lasten kans muumimaailmaan tänään niin ottivat poijalle rattaat mukaan ja poika just täytti 4.v.Ei siinä mitään mut ku toi meirän poika on niin älyttömän pitkä niin se tuloo rattaista ulos siis pituures.Et sitä katotaan sen takia pitkään.
No johan tuota nyt iänkin puolesta katsotaan pitkään, kun rattaissa istuu![]()
Juuri näitä tapauksia jaksan aina ihmetellä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pojalla on ikää kaksi vuotta ja yhdeksän kuukautta, syksyllä täyttää kolme. Näimme markkinoilla pojan kummisetää jne jne...............................................................
On todellakin liian vanha rattaisiin. Usein näkee näitä jo aivan liian isoja rattaissa istujia jotka ovat suorastaan kasvaneet yli niistä eikä voi paljon muuta kuin![]()
Laiskat vanhemmat ei viitsi vahtia lapsiaan ja kyllähän se markkina/kauppareissu on vanhemmille paljon iisimpi kaikinpuolin (saa jopa katsella myytäviä tuotteita rauhassa) jos lapset sullotaan juoksemasta rattaisiin ja pidetään siellä kotiin saakka :|
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Mun siskot lähtöö mun lasten kans muumimaailmaan tänään niin ottivat poijalle rattaat mukaan ja poika just täytti 4.v.Ei siinä mitään mut ku toi meirän poika on niin älyttömän pitkä niin se tuloo rattaista ulos siis pituures.Et sitä katotaan sen takia pitkään.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Mun siskot lähtöö mun lasten kans muumimaailmaan tänään niin ottivat poijalle rattaat mukaan ja poika just täytti 4.v.Ei siinä mitään mut ku toi meirän poika on niin älyttömän pitkä niin se tuloo rattaista ulos siis pituures.Et sitä katotaan sen takia pitkään.
![]()
![]()
Mein poika on vasta 2,5v. mutta vaikka olis jo 4 v., niin ihan varmasti ottaisin sille esim. eläintarhareissulle rattaat mukaan. Eihän sen tarvii niissä koko aikaa istua (eikä taatusti istukaan), mutta jos ja kun väsy jossain vaiheessa iskee, on kaikkien (lapsi, vanhemmat, muut kävijät ja eläimetkin...) kannalta mukavampaa, jos voi välillä istua ja levätä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kestävät rattaat teillä. Mikä on merkki?
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Mun siskot lähtöö mun lasten kans muumimaailmaan tänään niin ottivat poijalle rattaat mukaan ja poika just täytti 4.v.Ei siinä mitään mut ku toi meirän poika on niin älyttömän pitkä niin se tuloo rattaista ulos siis pituures.Et sitä katotaan sen takia pitkään.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vii:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Mun siskot lähtöö mun lasten kans muumimaailmaan tänään niin ottivat poijalle rattaat mukaan ja poika just täytti 4.v.Ei siinä mitään mut ku toi meirän poika on niin älyttömän pitkä niin se tuloo rattaista ulos siis pituures.Et sitä katotaan sen takia pitkään.
Noissa paikoissahan on niitä vetokärryjä. Me ainakin käytetään niitä hyväksemme. Niissä kulkee eväsreput ja varavaatteet ja muksu silloin, kun ei jaksa kävellä. Viime kesänä oli kesälomareissulla lainarattaat mukana, mutta tänä kesänä ei enää viititty ottaa. Kyllä 4-vuotias kävelee sen, minkä laiska äitinsäkin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Alkuperäinen kirjoittaja vii:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Mun siskot lähtöö mun lasten kans muumimaailmaan tänään niin ottivat poijalle rattaat mukaan ja poika just täytti 4.v.Ei siinä mitään mut ku toi meirän poika on niin älyttömän pitkä niin se tuloo rattaista ulos siis pituures.Et sitä katotaan sen takia pitkään.
Noissa paikoissahan on niitä vetokärryjä. Me ainakin käytetään niitä hyväksemme. Niissä kulkee eväsreput ja varavaatteet ja muksu silloin, kun ei jaksa kävellä. Viime kesänä oli kesälomareissulla lainarattaat mukana, mutta tänä kesänä ei enää viititty ottaa. Kyllä 4-vuotias kävelee sen, minkä laiska äitinsäkin![]()
![]()
Voitta käyttää ihan mitä vaan niinku muutkin.Kiitos laiskaäiti nimyksestä paitsi tämä laiskaäiti ei oo menos mihinkään![]()
Tar-koi-tin lais-kal-la i-han it-se-ä-ni.
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mee esikoinen ei sen jälkee istunu rattais ku täytti 2v ja ei oo kyl tarvettakaa ku menee kuitenki puhe perille ja osaa kävel kaupungis niin ku pitääki ei sinkoile sin tän vaik energinen onki!!ja ihmettelen suuresti jos terve lapsi 3,5v istuu rattaissa?!siis 3km ei pitäis olla matka eikä mikää melkee 4v...huh huh en kehtais!omapa o asianne =)
Alkuperäinen kirjoittaja Adea:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Mun siskot lähtöö mun lasten kans muumimaailmaan tänään niin ottivat poijalle rattaat mukaan ja poika just täytti 4.v.Ei siinä mitään mut ku toi meirän poika on niin älyttömän pitkä niin se tuloo rattaista ulos siis pituures.Et sitä katotaan sen takia pitkään.
![]()
![]()
Niin ja se on sitten ihan vallan ihmeellistä, ettei neljä vuotiaskaan jaksa koko päivää välttämättä kävellä muumimaailmassa. Juu kyllä varmasti voidaan istua ja huilata, mutta ainakin meidän tyttö haluaa silloin syliin kun väsyttää jos rattaita ei ole. Ja tietysti ihailtavaa niiltä vanhemmilta, jotka uhrautuvat kantamaan jälkikasvuaan paikasta toiseen mutta voisin kuvitella 4v sällin painavan aika lailla. Meidän tyttö on pieni ja hento, mutta silti pidemmän päälle raskas kannettava.Vai pitäisikö sieltä sitten lähteä pois, ja jätää puolet paikoista käymättä ja antaa lapsen pettyä?
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mee esikoinen ei sen jälkee istunu rattais ku täytti 2v ja ei oo kyl tarvettakaa ku menee kuitenki puhe perille ja osaa kävel kaupungis niin ku pitääki ei sinkoile sin tän vaik energinen onki!!ja ihmettelen suuresti jos terve lapsi 3,5v istuu rattaissa?!siis 3km ei pitäis olla matka eikä mikää melkee 4v...huh huh en kehtais!omapa o asianne =)