Lapsettomuus ei periydy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Vai periytyykö sittenkin...

Olen todella rikki. Tyttäreni on yrittänyt saada lasta vuosia, mutta yksikään hoito ei ole tuottanut tulosta. Minä niin haluaisin nähdä tyttäreni onnellisena ja olla hänen tukenaan. Tyttäreni on katkeroitunut, vihainen, masentunut ja avioliitto alkaa säröilemään. Näyttää siltä että heille ei lasta suoda. Ovat lopettamassa hoitoja lääkärien "painostuksesta".

Tunnen valtavaa tuskaa tyttäreni puolesta. Antaisin vaikka henkeni siitä hyvästä että tyttäreni saisi kauan haveilemansa pienokaisen miehensä kanssa.

Surullisinta tässä kaikessa on se että tyttäreni on alkanut syyttää hedelmättömyydestään minua. Minä tyhmänä ja ajattelemattomana teininä aloin odottamaan lasta ja poltin koko raskausajan savukkeita. Tyttäreni on varma että polttamillani savukkeilla on jotain tekemistä hänen lapsensaanti ongelmiin. Kumpa voisin siirtää aikaa taakse ja tehdä asiat toisin...mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

Tyttäreni suree syntymätöntä lastaan ja minä suren menetettyä tytärtäni. Pelkään ettei hän koskaan halua edes puhua kanssani.

Yhteistyössä