V
vierailija
Vieras
Voi ei!Miltä testi näyttää?
Noo kyllä se testi ihan hyvältä näyttää, on vahvempi kuin testiviiva ja verrattuna eiliseen hiukan vahvempi mutta voihan se olla virtsan vahvuudestakin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi ei!Miltä testi näyttää?
Joo mä tunnistin sut kyllä @Karhurouvanen <3
Toivotaan nyt parasta ja ei mun mielestä kuulosta että toivo ois menetetty. <3
@Karhurouvanen Voi äh. Toivotaan että on vaan sun mielikuvituksen ja stressin tuotetta ja kaikki olis kuitenkin hyvin! Noi alun viikot on niin piinaava. Tsemppiä!
@Tiuhti92 Tervetuloa mukaan!
Meillä vähän samankaltainen tilanne miehen suhteen. Meillä 3,5v yritys ja nyt syksyllä yllättäen miehen siemennesteessä sekä liikkuvuudessa että siittiömäärässä ongelmaa. Nyt on häntä hoidettu ja joulukuussa uusi analyysi, mutta toivoa ei paljon annettu. Sen jälkeen alkaa sit hoidot icsi.
Tuntuu että nämä viikot vaan matelee, kun odottaa uutta analyysiä. Vasta 2vko mennyt ja vielä 6 jäljellä.
Kohtalontovereita siis @Mollama
Mitä tutkimuksia miehelle tehtiin? Me nyt odotellaan, milloin pääsee noihin tutkimuksiin. Luulisi, että yksityisen kautta melko nopeastikkin. Huolettaa vain tuo rahanmeno eikä mitään takeita onnistumisesta.
Tsemppiä odotteluun, muistakaa tehdä yhdessä mukaviakin asioita niin odottelu sujuu. Itse oon todella malttamaton ja tämä odottelu on ollut piinaavaa. Olo kyllä helpottuu aika ajoin, kun on mielekästä tekemistä
Olen melko varma että tääkin raskaus on päättynyt. Nyt olis 5+0 mutta runsaat vatsatuntemukset loppu kuin seinään muutama päivä sitten, ja myös jotkut orastelevat oireet esim viluisuus, loppuivat. Tiedän hyvin ettei nainen tuntemuksista tai mahatuntemuksia tunnustelemalla voi tietää onko raskaana tai onko kaikki hyvin mutta niin vaan oli viimeksikin kun vatsatuntemukset, erityisesti kohdun pistely loppui niin mainitsin asiasta kaverille ja niin se vaan oli se kasvu loppunut juuri silloin, vaikka alkio silloin vielä hengissä olikin sillä vaivalloisella sykkeellä. Myös siinä ”tuulimunassa” (josta en tiedä oliko oikeesti tm vai kkm, eri lääkäritkin käytti eri termejä), vilustus loppu ja siitä taas kaverille mainitsin ja se raskauspussin koko oli juuri sen päivän kokoinen eli liekö kehitys vaan loppunut juuri silloin, tosin oireet kyllä lisääntyy esim pahoinvointi alkoi vasta pari viikkoa tuon jälkeen joten en sitten tiedä oliko kuitenkin tuulimuna.
No mutta siis nyt taas uskon monesta syystä että tää on keskeytynyt, naamakaan ei enää näytä raskausnaamalta vaan normaalin kulahtaneelta. Ja siis ne vatsatuntemukset, niitä oli niin paljon että niiden takia mulla oli uskoa tähän raskauteen mutta luulen että niiden loppuminen toisaalta merkkaa vaan yhtä asiaa.
Oon kyllä niin helvetin vihainen ja katkera, tekis mieli oksentaa kun näkee Renny Harlinin ja muiden raskausuutisia.
Voi kunpa sun aavistus nyt ei osuisi oikeaanMeidän kehot on viisaita, mutta myös väitän että me jotka hoitojen kanssa joudutaan olemaan tekemisissä niin ollaan traumatisoituneita, joka laittaa meidän mielen vielä enemmän pelkäämään pahinta mahdollista. Nyt iso hali sinne ja toivotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin niinkuin vahvat viivat antaa ymmärtää
![]()
Testasin tässä iltapäivällä kaksi kertaa (toinen 1h 45 min pidätyksellä) ja valkoistakin valkoisempi nega tuli molemmilla kerroillaEli kaikki se pahoinvointi ja kohdun aika voimakaskin kihelmöinti johtui tosiaan niistä tukilääkkeistä. Varmaan viimeksikin kun raskaaksi tulin (joka päättyi km), oli samat oireet todellisuudessa vaan lääkeoireita, ja satuin sit vaan olemaan samalla raskaana.
Tänään jo dpo16 eli pitäisi näkyä edes haalea viiva jos olisin raskaana, nyt ei jäänyt mielikuvitukselle mitään sijaa edes haamusta. Testaan vielä huomenna ja varmaan sunnuntainakin (virallinen testipäivä) aamupissasta vielä, ettei tule Ovumiasta mutkutusta lääkkeiden lopettamisesta.
Tää oli meidän paras alkio ja ihan huippulaatua 4AA blasto. Limakalvo oli hyvä. Tukilääkettä niin paljon kuin pystyy käyttämään. Pakkasessa yksi huonompilaatuinen, uudelleen pakastettu. Ja siinä se meidän viimeinen tsäänssi sitten on. Nyt täytyy alkaa asennoitua jo siihen, että meille ei kolmatta lasta tule varmaankaan koskaan. Miksi edes lähdettiin taas tähän paskaan![]()