@Mariamimi no jep, näin toivotaan! Täällä menopur- paniikki ohi, sain nopeasti reseptin 600iun kynään ja nyt on niitä jo 3pkt jääkaapissa. Huomenna haen loput. Huomisen jälkeen on yli 1000€ edestä tavaraa haettu alle 20€lla
nautin. Ilo se on pienikin ilo 
Sitten olis kaikki valmiina. Nyt kun vaan loppuvuosi menisi nopeasti niin pääsee toimintaan taas
Jännittää mitä tuolla menopurilla saadaan aikaiseksi
toivottavasti laadukkaampia alkioita kuin viimeksi.
Sitten olis kaikki valmiina. Nyt kun vaan loppuvuosi menisi nopeasti niin pääsee toimintaan taas