@haaveillen mulla oli suunnitellusti tässä toisessa ivf hoidossa vaan yks ultra missä vaan määritettiin aika punktiolle perustuen ultranäkymiin ja edellisen ivf aikatauluihin

vähä kyllä pelotti ku eri lääkkeet oli mullaki käytössä et miten menee

toivotaan pikaista paranemista ja hyviä näkymiä maanantaille
@näännä pahoittelut negasta

ihana toi sun exä ku on lähteny mukaan hoitoihin

onhan se mukavampi ku ei oo tuntematon luovuttaja ja saat apua sitte vauvan kanssa lisää
@pienitoiveemme toivotaan että ivf on teidän tie vauvaan
@Mariamimi oliko teillä siis tänään ultra siirtoa ajatellen?

oon vähän tippunut kärryiltä
Muille en oikein osaa kommentoida mitään kun tullut uusia, mut toivotaan meille kaikille parempaa vuotta
Vuosi toisiaan on jo vaihtunu tässä välissä niin tiedot olis nykyään:
️Lilja93/32/1./KYS/IVF/hoidot lahjasiittiöillä miehen geenivirheen vuoksi, 2.IVF josta pakkasessa 9 blastoa, 5-6 päivän ikäisiä
Palstatauko venyikin pidemmäksi ku oli tarkotus

epäusko kaikkeen oli vähän liian vahva ja sitä ei ainakaan helpottanu että toinen sisko sai esikoisensa syyskuussa ja toinen joulukuussa, vaikka ilosia molempien puolesta oonki eikä niillekään lapsi helpolla tullu. Mut jotenki se että molemmat on pikkusiskoja ja saa lapsen ensin niin tais ottaa kovemmin ku ajattelin

Toinen IVF toisiaan tehtiin marraskuussa. Tuoresiirtoon oltais päästy mutta punktiossa huomattiin limakalvon jo lähteneen tiivistymään. Kolme päivää punktiosta heräsin yöllä käymään pissalla ja sänkyyn takas päästyäni alko nopeesti voimistuva kipu joka viidessä minuutissa voimistu siihen että istuin tuolilla kylmän tuskanhikisenä, pidätellen oksennusta ja itkin miehelle et lähtee viemään päivystykseen. Jäin yöksi naisten akuutille seurantaan ja sain lievän hyperi diagnoosin, vaikka näkynyt kuin hyvin vähän.
Seuraavaan kiertoon ultra kp10 jossa lääkäri tekstien ja mun kertoman mukaan totesi että diagnoosi on ollut väärä ja kipu oli oikeasti johtunut siitä että munasarjat olivat lähteneet kiertymään, mutta olivat päässeet itsestään vapautumaan. Olin ollut silloin sen ja edellisen päivän töissä ja liian nopea töihin paluu oli luultavasti aiheuttanut kaiken

yritin kyllä kyllä tehdä rauhallisemmin mutta vanhainkodissa hoitajana, vajaalla miehityksellä ja ei niin reippailla työkavereilla kyseisinä päivinä ei rauhallisuus oikein onnistunut.
Punktion jälkeisessä kierrossa siirto ei onnistunut kun johtofolli lakkasi kasvamasta ja limakalvo alkoi taas tiivistyä.
Samaan aikaan miehen veli vihdoin ymmärsi että ollaan lähdetty lahjasiittiöillä hoitoihin ja veti jotkut ihan kunnon kännimarttyyri teinidraamat siitä ettei heidän sukutila siirrykkään nyt sitten verisukulaiselle ja alkoi uhittelemaan että pitääkö hänen nyt alkaa jotain tyttöystävää etsimään ja hankkimaan lapsi. Ei siis koskaan ole lasta itse halunnut joten sukutilan verisuvussa pysyminenhän onkin aivan loistava syy hankkia lapsi

selvinpäin kuitenkin onneksi ymmärsi ettei me voida hänen siittiöitään käyttää, vaikka vuosia aijemmin tästä oli vähän puhetta että sellainenkin mahdollisuus voisi olla. Ladottiin hänelle faktat tiskiin siitä kuinka hänen pitäisi lopettaa tupakointi (noin aski päivässä menee), vähennettävä runsaasti alkon käyttöä (juo noin 3 kertaa viikossa kunnon käynnit) ja vielä laihdutettava kun reipas ylipaino löytyy. Kummasti innostus loppui asiaan heti ja totesi vaan tarvitsevansa aikaa asian käsittelyyn.
Välillä mietityttää tuleeko tää veli koskaan hyväksymään meidän lapsia mutta sen