Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on siellä apteekissa nyt stimut ja jarrut odottamassa. Mietin tässä, et nii nyt just on ovis tulossa ja oon koittanut miestä jallittaa (ei sen kyllä yhtään tee mieli) ja mietin, et jos ei päästä tän kuun lopulla aloittaa hoitoja ni sit on vielä seuraava kierto. Tässä siis periaatteessa mahis luomulle jos vaan onnistuisi miehen kanssa. Ja mietin, et se olis tasan just mun elämän tuuri, et ku haen kalliit lääkkeet apteekista niin sit pamahtais varmaa luomusti alulle 🙄 ...tosin johan tässä on reilu 2v luomusti yritetty niin mikä todennäköisyys asialle sit kuitenkaan olisi. Varsinkin ku se vaatis sen et ylipäätään saa miehen innostumaan mihinkään.

Ja tosiaan ne lääkkeet pitää huomenna sieltä hakea 😂🫣

Mä taas olin vissiin vähän liiankin "innoissani", et hoidot vihdoin alkaa/jatkuu vaikka ei mitään takeita et tässä kuussa päästään aloittamaan. Ihan ei taas tullu mietittyä asioita loppuun asti 🙈

On taas tosi fiksu olo 🫠

Kieltämättä @Siili88 kyllä joskus tuntuu, että joskus joissain asioissa tuuri osuu kohdalle just silloin kun on joku tuollainen tekijä mukana minkä takia sen tuurin ois hyvä osua johonkin muuhun väliin. No mutta toivotaan teille joka tapauksessa vauvaa tavalla tai toisella!

Jes mulla pahin menkka/luge/pettymysväsy on ohi ja ihana uus kierto on täällä jee! Pikkuhiljaa vasta ymmärrän että uutta stimulaatiota ei oo hetkeen tulossa ja että voin alkaa vaikka taas harrastaa juoksua ilman että joka toinen kuukausi on 2-3 viikon tauko.

• Tykkää
Reactions: Siili88
Ja talviloma pitäis iskeä johonkin väliin, ärsyttää nyt ku ei yhtään tiedä et onko mahis aloittaa jo tän kuun lopussa. Sit täytyy miettiä et jos ei, ni missä kohtaa menkat ja missä kohtaa sit alkaa pistely jne. Se viikko mitä ehdotin miehelle, niin sillä on töissä jotain mahdotonta ettei voi siihen ottaa ja sit se seuraava viikko siitä on sellainen et siinä alkais kesken viikkoa pistokset. Argh 🤯

Vuodatusta taas, mut ymmärrätte tän tuskan ku kaikki pyörii tämän asian ympärillä. Ja sit taas mies ei jotenkin tajua samalla tavalla 🙈

• Surullinen
Reactions: näännä
Mullakin kyllä alunperin eka stimu suunniteltiin niin että siinä olisi ollut myös matka alkuvaiheessa. Että ei se sinällään mahdotonta ole, jos muuta ratkaisua ei löydy. Pitää vaan olla riittävän varmaa, että ne tässä välissä vielä olevat menkat ei tuu yllättävän ajoissa (kuten mulle kävi), koska sitten stimulaation keski/loppuvaiheilla ei voikaan enää olla reissussa kun pitää ravata ultrissa.

Yhteistyössä