Ooih nyt on aikataulu(vaihtoehtoja
), millä fiiliksin lähdet siirtoon @Mariamimi ? Ja nyt täytyy pahoitella, kun en yhtään muista - millainen paketti teillä on/montako alkiota..?
TW, omaa napaa vaikka olen raskaana:
Täällä viedään viimeisiä, 38+1. Ei ole herkkua nämä vikat viikot (päivät?!
) ja tuskanhiki valuu välillä puhtaasta kivusta - tekee siis todella hyvää muistutella mieleen aikaa ennen plussaa ja siihen liittyvät asiat ja samalla ymmärtää kuinka onnellinen saa olla, kun on tässä pisteessä, kivusta ja kaikesta huolimatta!!
Olisipa helppo olla mies. Hoidoissa ja raskausaikana.
Olin muuten ajatellut lopettaa tämän palstan seuraamisen synnytyksen jälkeen, jotta itse pääsisin eteenpäin tästä "lapsettomuusmaailmasta ja -identtiteetistä", jonka ympäri elämä on pyörinyt ihan tarpeeksi. Nyt on kuitenkin niin jännät paikat monella, joille koko sydämestäni toivon onnistumisia ja kuulumiset kiinnostavat aidosti ja valtavasti joten taidan jäädä roikkumaan vielä hetkeksi.
koen, että ollaan kuljettu tätä matkaa yhdessä ja jotenkin haluan kulkea mukana, mutu sanoo että kaikki vielä plussaavat 
TW, omaa napaa vaikka olen raskaana:
Täällä viedään viimeisiä, 38+1. Ei ole herkkua nämä vikat viikot (päivät?!
Olisipa helppo olla mies. Hoidoissa ja raskausaikana.
Olin muuten ajatellut lopettaa tämän palstan seuraamisen synnytyksen jälkeen, jotta itse pääsisin eteenpäin tästä "lapsettomuusmaailmasta ja -identtiteetistä", jonka ympäri elämä on pyörinyt ihan tarpeeksi. Nyt on kuitenkin niin jännät paikat monella, joille koko sydämestäni toivon onnistumisia ja kuulumiset kiinnostavat aidosti ja valtavasti joten taidan jäädä roikkumaan vielä hetkeksi.