Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mahtavaa @pienitoiveemme että päästään jännäilemään teidän tuloksia! Minä päivänä punktio on?
Mulla oli tänään 6-päiväisen siirto. Testipäivä on 4.5. Tuttuun tapaani testannen jo viikonloppuna. Nää siirrot seuraa toistaan hirveällä vauhdilla mutta silti tuntui että olin pitkään joutunut odottelemaan että saan alkion kyytiin ja oli ihanaa kun se viimein saatiin sinne. Ja jostainhan se toiveikkuus taaskin puskee pintaan.
Nyt sitten vaan omia ja muiden tuloksia jännäilemään! Nyt meitä hieman vaikeasti hoidoillakaan raskautuvia on niin monta melkein yhtaikaa tositoimissa että vähintään jonkun meistä on melkein pakko raskautua 🤞
Punktio on huomenna 🤞

Toivotaan, että tää kevät ois nyt meidän kaikkien oikea aika 😘

Muuten. Millasia ohjeita te kumppanin (mies) kanssa hoidoissa olevat ootte saaneet pidättäytymiseen ennen punktiota? En tiedä mitä ja miten on mennyt ohitse aiemmin, mutta nyt oikein erikseen suositeltiin että edellisestä syöksystä olisi max 1. vuorokausi. 🤔 olin ymmärtänyt, että hyvä oisi olla taukoa vähintäänkin 1-2päivää ennen näytteenantoa mutta onkin siis nimenomaan suositeltavaa että aikaa olisi kulunut korkeintaan n. vuorokausi (eikä enempää)🙈

Yhteistyössä