Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heräsin puolenyön aikaan menkkamaiseen kipuun joka säteili selkään. Kesti viitisen minuuttia ja sen jälkeen varmaan puolisen tuntia tuntui alavatsassa tosi jännältä, niinkuin veri olisi virrannut siellä tosi nopeasti ja kihelmöi. Sen jälkeen ei mitään. Mutta eikös tuo ole ihan liian aikainen kiinnittymiselle? Varmaan oli suolisto tai kuvittelin koko jutun 😅

Musta tuntu viimesessä siirrossa että kiinnitty jo samana iltana ja esikoinen puolestaan ihan viimesellä mahollisella hetkellä! Toivotaan että on sullakin kiinnittymiskipuja nuo ja tsemppiä piinailuun!
Kiitos 🙏🏼 En tiedä yhtään milloin kiinittyminen tapahtuisi, Google antaa tosi erilaisia tuloksia yhdestä kolmeen vuorokauden välillä. Tää on 7-päiväinen blasto mutta oli kuoressaan siirron aikaan.

Eipä auta kuin toivoa parasta 🙏🏼 Ekan inssin jälkeen oli kohdussa tuntemuksia, ihan kuin kohtua nyittäisiin eri suuntiin. Kolmessa myöhemmässä en tuntenut mitään. Ekassa myös rinnat olivat niin kipeät etten meinannut pystyä kävelemään. Proge on kyllä joka inssin jälkeen aiheuttanut pahaa ummetusta ja siten kipua alavatsalla sekä rintojen kipua. Nyt ei tosiaan ole tullut mitään oireita vaikka annos on moninkertainen insseihin verrattuna, mutta veikkaan tosiaan johtuvan hormonikorvatusta kierrosta.

Miten @näännä sulla menee, oletko testaillut?

Tervetuloa @Donnuska 🤗 Kyllä tänne joukkoon mahtuu, kiva vaan kun on erilaisia taustoja.

Kahvista ja ruokavaliosta: mulle Ovumialta ohjeistettiin, että siirtojen jälkeen päivässä saa juoda kolme pientä kuppia ja tulisi noudattaa raskausajan ruokavaliota. Mä oon juonut aamuisin muumimukillisen tavallista kahvia ja loppupäivän kofeiinitonta. Aamukahvi on mullakin se mitä ilman ei pärjää 😅 Ranuista mäkin olen kuullut, mutta en ole hakenut.

Miten @näännä piinailu sujuu? ❤️
Kiitos kysymästä. ❤️ Heti ekat testailut silloin to näytti huonolta ja heitin kirveen lopullisesti ja virallisesti kaivoon eilen. Harmittaa ja ärsyttää mutta oli toisaalta hyvä että tää oli lyhyempi piina kuin viime kierrossa. Se Ovitrellen päivää myöhempi sijoittuminen oli muutenkin informatiivinen juttu, kun sain huomata että hailurat oli ihan samanlaisia kuin yleensäkin vastaavana ajankohtana (poislukien viime siirron kemiallinen ja ekan siirron jostain syystä nopeampi Ovitrellen poistuminen ) Ovitrellen jälkeen, vaikka DPO oli päivän isompi. Jotenkin epäloogista miten DPO voi olla erilainen kun sehän kyllä yleensä aika suoraan lasketaan siitä Ovitrellesta, mutta silti oon käsityksessä että blaston siirtopäivä on DPO 5, siis että jos se siitä päättää kiinnittyä niin se raskauden kesto menee silloin niin että se siirtopäivä olisi DPO 5. Tästä ei nyt ehkä tajunnut mitä tarkoitin mutta ei tää nyt mitään kauhean olennaista ollut, pohdiskelin muuten vaan.
En kyllä usko hetkeäkään että se viimeinen alkiokaan kiinnittyy. Nehän siirretään laatujärjestyksessä niin toi on se tämän erän huonoin sitten. Toivon että uusi keräys voisi olla kesäkuussa ja tässä välissä on nyt sitten tosiaan vielä se yksi siirto.

Niin ja siis vielä tähän siirtoon palatakseni niin mun täytyysanoa samaa kuin muutkin konkarit on sanoneet että en usko mihinkään raskausoireisiin enää. Kohtutuntemukset, pahoinvointi, itkuisuus, palelu, ei voi mihinkään noista luottaa.

Yhteistyössä