Ei yhtään solua
Kunhan tämä kunnolla iskee tajuntaan ja siitä nousen niin täytyy suunnata ajatukset lahja-alkioon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On täälläkin monet kerrat epäonnistumisten jälkeen maattu sohvalla ja on tuntunut etten jaksa ja halua nousta enää koskaan. Hetkittäin on ollut tosi voimakasta masentuneisuuteen, ahdistuneisuuden ja elämän merkityksettömyyden tunteita. Koira ja hevonen ovat pitäneet elämässä kiinni tarjoten hetken unohdusta hoidoista. Olen muuten lääkärilleni kiitollinen myös siitä etten luopunut hevosesta. Olin myymässä sen vuosi sitten ivf-hoitojen rahoituksen takia, mutta lääkäri silloin sanoi että enkö millään keksisi jotain muuta, olisi tärkeää hoitojen keskellä yrittää pitää itselleen tärkeistä asioista kiinni. Päädyin sitten hakemaan lainaa pankista. Ja onneksi, hevonen on auttanut kaikkein eniten jaksamaan tätä kaikkea.Mä nyt vähän innostun Mariamimin 3+:sta! Se ei vain kertakaikkiaan voi olla huono juttuVaikka ymmärrän että sulla vielä sydän kurkussa etkä uskalla toivoa mitään.
Ihailen @näännä ja @Annika88 teidän molempien asennetta ja driveä, sen lisäksi kirjoitatte aina niin fiksusti ja analyyttisesti. Mä täällä parkuin vain ja olin maailman negatiivisin aina kun sain huonoja uutisia! Annikan lääkäri kuulostaa niin kultaiselta että silmät kosteana luen.