Voi ei @Mariamimi kyllä tosiaan jaksaa koetella Jaksamista ja toivottavasti saat polyypin pian pois ja hoidot jatkumaan
Itselläni alkoi tänään uusi kierto ja ultra varattu ensi perjantaille. Letrot alkavat sunnuntaina. Ukkini menehtyi tällä viikolla ja järjestelen hautajaisia ja on ihan kauhea olo Mietin lykkäänkö hoitoa, mutta sanoin hoitajalle tänään että toisaalta tuntuu hyvältä saada muutakin ajateltavaa ja on jotain toiveikkuutta kaiken keskellä.
Otan osaa, @Annika88 ja voimia hautajaisten järjestelyyn! Mäkin luulen että päätös olla lykkäämättä hoitoja oli kuitenkin oikea, ainakin mulle se luullakseni olisi tuossa tilanteessa.
@Iik88 hyvä että asiat menee eteenpäin, toivotaan ettei ilmenisi mitään mikä hidastaa asioita entisestään.
@haaveillen hienoa kuulla että kesä on ollut toipumisen aikaa, ja että tuntuu että olisi mahdollista saavuttaa rauha myös lapsettomasta elämästä. Tuo pohdintahan itsellänikin saattaa kolkutella niin hyvä lukea siitä kokemuksia. Toivotaan silti, että saatte neljännen kierroksen, jos niin on tarkoitettu
ON: Mulla on ollut tällä viikolla joku mysteerimahatauti johon liittyi kuumettakin yhtenä päivänä. Klinikan mukaan se ei haittaa näytteenottoa ma kunhan ehdin toipua oireista. Itseäni tietysti mietityttää että kun siinä nyt immunologisia juttuja testataan niin entä jos nyt sitten onkin kuitenkin immunologisesti erilainen tilanne kuin yleensä ja tulos on siksi harhaanjohtava. En kyllä siis suurin surminkaan haluaisi että näytteenotto lykkääntyy ja ymmärrän että jos kuume jaksoi just ja just hetkeksi nousta niin ei mun immuunijärjestelmää tuo tauti nyt ihan hirveästi hetkauttanut.
Kuulen ma myös miten seuraavan siirron kanssa tehdään. Menkkojen alkuahan voi ainakin mun logiikan mukaan lykätä Primolutilla jotta näyte ehditään vastata.