D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oli vielä erikoislääkäri jonka luulis ymmärtävän. Ja näytti vähintään 10vuotta vanhemmalta.
Olisiko aika käväistä terapiassa? Pääsisit ehkä yli häpeästäsi.
Mun työpaikalla on nainen joka puhuu joka jumalan päivä koirastaan. Tuntitolkulla. Koira sitä ja koira tätä. Eilen koira leikki sillä lelulla ja se joutu sohvan alle. Tänään koira pääsee pitkälle lenkille.mä en ole mitään mieltä siitä, onko 45-vuotias liian vanha saamaan lapsen (tai siis olen sitä mieltä, että iän puolesta ei ole liian vanha)
MUTTA mua kummastuttaa, että eikö teistä vastaajista kukaan näe sitä suurinta ongelmaa, mikä aloittajalla tässä oli: 45-vuotias jutuillansa aiheuttaa jatkuvaa haittaa koko työyhteisölle. ei työpaikalla kuulu jauhaa henkilökohtaisia asioita tuota määrää, mitä ap kertoo. vaikka ei siis viitenä päivänä viikossa 8 tuntia, niin jos tosiaan on niin, että jokainen kohtaaminen 45-veen kanssa valuu tuohon samaan aiheeseen, vaikka hänelle on sanottu, pyydetty ja puhuttu, että ei puhuisi aiheesta niin 45v on ISO ongelma.
en tiedä työyhteisöä, jolla olisi varaa antaa yhden häirikön tuhota työaikaa ja työhyvinvointia tolla tasolla. asia on ensimmäiseksi esimiehen ongelma ja esimies voi tilanteen vaatiessa ohjata naisen juttelemaan asiasta työterveyteen eli työterveys on ihan oikea osoite, jos häirintä on tota tasoa mitä ap kertoo.
ei 45veellä ole kaikki kunnossa, jollei ymmärrä, että työkavereiden ei kuulu kantaa hänen ongelmaa vuodesta toiseen, ei voi vaatia toisia kuuntelemaan tollaista. sitä varten on ystävät ja perhe. töissä on ollaan pääasiassa töissä eikä kaadeta muiden niskaan tota tahtia yhtä ja samaa asiaa vuodesta toiseen.
Ei vaihdevuodet ole välttämättä iästä kiinni, vaan hormonitoiminnasta. Ja kyllä, hoitoja todellakin tehdään naisille joilla on ( ennenaikaiset ) vaihdevuodet.
ei ole iästä kiinni ei, mä olen 47 vuotias, ja monen palstalaisen mielestä jo mummo-iässä, mutta mulla ei ole vielä mitään oireita alkavista vaihdevuosista, menkat tulee edelleen 28-30 päivän välein kuten on alunperinkin tulleet, ja kuumista aalloista en tiedä vielä mitään
ei ole iästä kiinni ei, mä olen 47 vuotias, ja monen palstalaisen mielestä jo mummo-iässä, mutta mulla ei ole vielä mitään oireita alkavista vaihdevuosista, menkat tulee edelleen 28-30 päivän välein kuten on alunperinkin tulleet, ja kuumista aalloista en tiedä vielä mitään
Mun mielestä kyllä voi verrata. On aivan sama, millä jankuttamisella muiden työrauhaa häiritsee. Ja kokemuksesta tiedän, että lapseton nainen, joka jossain vaiheessa joutuu toteamaan, että hoidoista ei ole mitään hyötyä, voi muuttua varsinaiseksi riivinraudaksi. Ja vielä niin kieron pisteliäästi, ettei työnantaja pysty siihen edes puuttumaan.kirjoitin näin: asia on ensimmäiseksi esimiehen ongelma ja esimies voi tilanteen vaatiessa ohjata naisen juttelemaan asiasta työterveyteen.
eli tarkoitin mitä kirjoitin eli esimiehen hoidettava asia. jollei ap:n tapauksessa 45v sittenkään lopeta on kyse jo pakkomielteestä, jollei osaa olla edes töissä asiasta hiljaa. koira-asiaa ja tuota lastenhankkimista ei voi ihan keskenään verrata, ap:n kuvaamassa tapauksessa saattaa myös olla kyse, että nainen on asian suhteen jo liiankin pakkomielteinen eikä osaa myöntää faktoja, hän saattaa tarvita siihen ulkopuolista apua (työterveydestä esim lähete psykologille).
Jos Niinaliina vielä palaa kullanmurujensa luota, niin minä haluaisin kuulla, mitä hän tekee työkseen. Onhan se aika erikoista, jos joku puhuu kahdeksan tuntia putkeen joka päivä omista asioistaan, kukaan ei pysty häntä millään ilveellä keskeyttämään, ja samalla kyseinen henkilö vielä onnistuu tekemään jotakin palkkansa eteen. Eipä tule mieleen muita kuvaukseen sopivia ammatteja kuin radiojuontaja.
kirjoitin näin: asia on ensimmäiseksi esimiehen ongelma ja esimies voi tilanteen vaatiessa ohjata naisen juttelemaan asiasta työterveyteen.
eli tarkoitin mitä kirjoitin eli esimiehen hoidettava asia. jollei ap:n tapauksessa 45v sittenkään lopeta on kyse jo pakkomielteestä, jollei osaa olla edes töissä asiasta hiljaa. koira-asiaa ja tuota lastenhankkimista ei voi ihan keskenään verrata, ap:n kuvaamassa tapauksessa saattaa myös olla kyse, että nainen on asian suhteen jo liiankin pakkomielteinen eikä osaa myöntää faktoja, hän saattaa tarvita siihen ulkopuolista apua (työterveydestä esim lähete psykologille).
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22130817:Mun mielestä kyllä voi verrata. On aivan sama, millä jankuttamisella muiden työrauhaa häiritsee. Ja kokemuksesta tiedän, että lapseton nainen, joka jossain vaiheessa joutuu toteamaan, että hoidoista ei ole mitään hyötyä, voi muuttua varsinaiseksi riivinraudaksi. Ja vielä niin kieron pisteliäästi, ettei työnantaja pysty siihen edes puuttumaan.