Päivällä heittää vaan. En oo saanu aikaa vielä siihen ultraan, lähete on menny. Epäilen että toukokuun alkuun menis. 2.5. tai neuvolan laskun mukaan 1.5. on vk 12.
@Iik88 Husin alueella mulle ainakin tuli ajanvaraustiketti, mistä sain itse varata sopivan ajan ja aika nopsaan lähetteen hyväksymisestä. Ja nt-ultran jälkeen sain sitten taas varata itse ajan r-ultraan.
Kuulostaa ehkä tuhat kertaa paremmalta kuin miten täällä on tuo asia mennyt. Saan siis kirjepostilla tiedon koska ois hyvä päästä paikalle. Tai niin se on tähän saakka mennyt.
Oho, no nyt pisteet kyllä HUSille (kerrankin). Aikaa olisi myös voinut siirtää tosi kätsysti sovelluksen kautta.
Täällä epätoivo meinaa iskeä, tuo sama munuaisiperäinen(?) vahva kipu on tehnyt comebackin. Sattuu niin, että kylmähiki virtaa. Luojan kiitos esikoinen on hoidossa ma-to. Nyt olisi kauhean kiva tietää meneekö päiviä vai vaikkapa sinne 42+0 eli vielä neljä viikkoa. Lisäksi en edes muista milloin vatsa on toiminut viimeksi. Nyt saisi ihan oikeasti vain syntyä