Tässä pikku tarina tän päiväisestä lääkärikäynnistä:
Voi prkl mitä toimintaa neuvolalääkärissä. Just tän takia mä EN KOSKAAN käy terveyskeskuksessa lääkärissä kun toiminta on tätä. Mä kuulemma vaan kuvittelen että mulla on mahaa sattunu ja ollu vuotoo jne ja kun KAIKKI muutkin pystyy normaalisti tekee töitä niin kyllä munki tarvii ja mä EN edes pyytäny sairaslomaa. Meen sitte huomenna yksityiselle, olis alunperinki pitäny vaan mennä yksityiselle. Meillä kun on muitakin hommia töissä mitä pystyy tekemään niin ei tarvii pois olla. Niin en ymmärrä mikä ongelma oli tälle lääkärille kirjoittaa mulle lappu että teen kevyenpiä hommia kun joku kuitenkin joka pvä ne kevyemmät hommat töissä tekee, meitä kun on 12hlöä tuolla töissä.
Sillon 7v sitte mulle terveyskeskuksessa sanottiin et mulla on vaan sukupuolitauti ja kuvittelen mahakivut kun olen niin nuori (sillon 22v.). Lopulta ku ultraan pääsin, löyty yli 10cm kasvain vasemmasta munasarjasta joka oli räjähtämispisteessä. Ja meni 2 pvää niin olin leikkauksessa kiireellisenä. Tässä yks syy miksen mene terveyskeskukseen.
Mä en ala millään tavalla työnteolla riskeeraamaan tätä raskautta mitä olen yli 7v. odottanut mut eihän se lääkäri sitä tajunnu ja kaikenlisäks se lääkäri oli mua nuorempi, että näin. Melkonen v.itutus iski taas päälle. Ainoo joka hoitaa hommansa tuolla neuvolassa on se mun neuvolatäti. Tänään siel oli joku toinen täti ja seki alko jotai urputtaa kun mulla koko tän raskauden aikanu tullu 3kg painoa et kannattas vähän kattoo mitä syö Just joo, melkein puolväli ja 3kg tullu. Se mun oma täti taas ihmettelee kun ei paino nouse kauheesti.
Mulla on tullu väsymys kans takas, hemoglobiini otettu vain ekalla neuvolakäynnillä, et en sit tie mistä johtuu..
Sanna ja Nipsu 18+6