Lapsi ei nuku! hyvä särkylääke hampaiden tuloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Viimeyönä lapsi valvotti minua ja miestä edellis yönä kolmeen ja viimeyönä aamu neljään. Annettiin illalla panadol suppo ennen nukkumaan menoa ja toinen 2 yöllä. Ei ollut mitään apua. >:/ Mikä on hyvä särkylääke hammaskipuun(poskihampaat)? Lapsi 2v. ja 15kg.

Meillä lapsi ei suostu ottamaan noita nestemäisiä lääkkeitä, johtuu varmaan siitä kun saanut monta kuuria ab:tia korviin. Panadolia joutuisi antamaan suuren määrän nesteenä, eikä se niele sitä ja sitten on joka paikka tahmeana. :(
Pronaxenia ei ole ja uutta reseptiä tuskin tänään saa. Itse synnytän hetkenä minä hyvänsä ja olisi ihana saada levätä yöllä jos lähtö tulee.
[QUOTE="mie";22649193]nestemmäinen panadol on toiminut meillä loistavasti juuri tuohon hampaiden tuloon![/QUOTE]

[QUOTE="a.p";22649320]Eikös noissa pamoleissa ole ihan sama vaikuttava aine kuin panadoleissakin. Jos panadol ei auta niin tuskin nuokaan. :( Kokemuksia buranasta?[/QUOTE]

Pamol F on parasetamolia ihan kuten Panadolkin.
Mutta suun kautta annettuna vaikutus on parempi kuin suppona. Itse en antais Buranaa, kuin isommalle lapselle joka kärsii migreenistä.

mieleen, että aina syytellään hampaita, jos ei lapsi nuku. Mulla on 4 lasta eikä kukaan ole valvottanut hampaiden takia. Ehkä olis syytä sulkea pois korvatulehdus ja astma, kun on noin isosta lapsesta kuitenkin jo kyse.

mieleen, että aina syytellään hampaita, jos ei lapsi nuku. Mulla on 4 lasta eikä kukaan ole valvottanut hampaiden takia. Ehkä olis syytä sulkea pois korvatulehdus ja astma, kun on noin isosta lapsesta kuitenkin jo kyse.

Lapset on erilaisia. Meidän on AINA valvottanut myös hampaista. Korvat on tsekattu ja ne on kunnossa. Lääkeannostus katsottu suppopaketin kyljestä.

Viimisiä poskihampaita siis tulossa ja ien punoittaa, pullottaa ja pientä "reikääkin" siinä jo on.

Yhteistyössä