Lapsi ei suostu kakkaamaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa mua!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa mua!!

Vieras
Mä en saa häntä millään kakalle.Oon lahjonut,uhkaillut tehnyt vaikka mitä ja ei vaan onnistu.Hän herää öisin itkemään kun mahaan sattuu.
Tää koko juttu alkoi kovasta kakasta.Nyt kakka on löysä,mutta lapsi ei silti suostu kakalle.Huutaa vain että se on ripuli ja huono kakka.
Hän menee aivan hysteeriseksi!
Aina joudutaan laittaan peräruiske ja se vasta inhottavaa onkin,koska sekin pitää laittaa väkisin.
Lääkärit ei ota kantaa,käskee vaan seurata ruokavalioa ja eivät välitä vaikka pönttö on verta täynnä kakkaamisen jälkeen.
Onko mitään vaihtoehtoa ton peräruiskeen tilalle ja mitä ihmettä mä voin enää tehdä?

Hällä voi olla peräsuoli ärtynyt kun kerran tuota vertakin tulee ja varmaan sitten kirvelee aika tavalla kun kakka tulee eikä kivun pelon takia uskalla kakata.
Enkä oikeen suosittelis hirveesti noita peräruiskeita antamaan, koska suoli tottuu hyvinkin nopeesti niihin.

Meiän esikolla oli pienenä sama vaiva ja käytiin oikeen lastenlääkärillä, hän kirjotti voidetta joka laitetaan varovasti sormella suht syvälle peppuun. Vaiva parani aika nopeesti ja poika uskalsi taas ruveta kakkaamaan.
Siitä eteenpäin kannattaa pitää huoli siitä että kakka ei pääse kovaksi, alkuun esim. Levolacin avulla.

Saatiin me jotain jauhetta,joka laitetaan ruoan tai juoman sekaan päivittäin.
Peräruiske ollaan laitettu,jos kakkaamisesta on kulunut 4 päivää.
Laitan lapsen iltaisin kylpyyn ja siellä hän istuu kontallaan,koska huomasi,että lämmin vesi laittaa kakan liikkeelle ja pitää väkisin kakan sisällään.
Hän kiljuu ja juoksee,että en kakkaa ja sattuu,sattuu.
Meillä on varmasti poliisit ja lastensuojelu kohta oven takana,meteli on niin järkyttävää.
Oikeasti mä pelkään,että ne vie ton muksun kohta mennessään!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saatiin me jotain jauhetta,joka laitetaan ruoan tai juoman sekaan päivittäin.
Peräruiske ollaan laitettu,jos kakkaamisesta on kulunut 4 päivää.
Laitan lapsen iltaisin kylpyyn ja siellä hän istuu kontallaan,koska huomasi,että lämmin vesi laittaa kakan liikkeelle ja pitää väkisin kakan sisällään.
Hän kiljuu ja juoksee,että en kakkaa ja sattuu,sattuu.
Meillä on varmasti poliisit ja lastensuojelu kohta oven takana,meteli on niin järkyttävää.
Oikeasti mä pelkään,että ne vie ton muksun kohta mennessään!

Ihan varmaan sattuu. Hänen peräsuolensa/peräaukkonsa täytyy saada paranemaan ennen kun tuo vaiva loppuu ja homma rauhoittuu.

Yhteistyössä