V
vierailija
Vieras
10-vuotias lapsi ei tule toimeen isänsä avovaimon kanssa. Ovat asuneet yhdessä jo neljä vuotta, eikä poika vain suostu hyväksymään äitipuoltaan. Ei halua enää olla isän luona. Ei ole mitään erityistä syytä miksi ei halua olla, sanoo vain ettei tykkää olla siellä äitipuolen kanssa samaan aikaan. Isän kanssa olen keskustellut,hänen mielestään poika on mustasukkainen isän huomiosta.
Olen kyllä jutellut pojan kanssa, ei ole tapahtunut mitään, eikä isänkään mukaan. Nyt isä on asunut muutaman kuukauden yksin. Poika haluaa mennä isälle mutta haluaa heti luokseni jos äitipuoli tulee käymään siellä.
Itse en henkilökohtaisista syistä ole hyvää pataa tuon äitipuolen kanssa, mutta toki haluaisin että poikani olisi...
Poika on herkkä ja reagoi hyvin herkästi eri asioihin. Mitä voin tehdä?
Olen kyllä jutellut pojan kanssa, ei ole tapahtunut mitään, eikä isänkään mukaan. Nyt isä on asunut muutaman kuukauden yksin. Poika haluaa mennä isälle mutta haluaa heti luokseni jos äitipuoli tulee käymään siellä.
Itse en henkilökohtaisista syistä ole hyvää pataa tuon äitipuolen kanssa, mutta toki haluaisin että poikani olisi...
Poika on herkkä ja reagoi hyvin herkästi eri asioihin. Mitä voin tehdä?