A
ap
Vieras
Opiskelut alkaisi syksyllä, mutta mietin että lykkäisin paikkaa vuodella ja alottaisin vasta sitten. Lapsi täyttää elokuussa 2v., ja sillon alkaisi opinnotkin. Rahatilanteesta tässä ei sinällään ole kyse, opintotuki kun on vielä pienempi kuin kh-tuki. Mutta sitten menisi taas vuoden pitemmälle että pääsee töihin :/ Tässä jo useampi vuosi kuitenkin eletty kädestä suuhun, eikä olla molemmat oltu töissä yhtä aikaa.
On taas ongelma :/ Pelottaa, että kuinka 2-vuotias sopeutuu, on kuitenkin vielä kovin pieni. Ei puhukaan vielä juuri mitään, muutaman epäselvän sanan vasta. Tässä yrittää punnita puolin ja toisin, mutta en tiedä yhtään kumpaan suuntaan vaaka kallistuisi :/
On taas ongelma :/ Pelottaa, että kuinka 2-vuotias sopeutuu, on kuitenkin vielä kovin pieni. Ei puhukaan vielä juuri mitään, muutaman epäselvän sanan vasta. Tässä yrittää punnita puolin ja toisin, mutta en tiedä yhtään kumpaan suuntaan vaaka kallistuisi :/