Lapsi ja pannukakku pilalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli pannukakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuli pannukakku

Vieras
Puolitoistavuotias tykkää touhuta mukana kaikkea. Keittiöstä häntä ei pidä poissa kuin väkisin. Tein pannukakkutaikinaa ja annoin lapsen sekoittaa sitä vispilällä, koko ajan autoin vieressä. Lapsella oli kivaa.

Sainpa sitten kuitenkin kommentin, että opetan vain suotta lasta leikkimään ruoalla ja pannukakku on pilalla, kun sitä on lapsi "klähminyt."

???

[QUOTE="vieras";22782457]Sait kommentin? Mitäs vastasit?[/QUOTE]

En paljon mitään, tuli niin hölmö olo. En oikein osaa sanoa ko. henkilölle päin näköä asioita suoraan

Voi ei toivottavasti kommentoija ei ollut lapsen isä? Vähänpä hän lastaan arvostaa, millä se lapsi muuten oppisi. Kerro isännälle että tekee omat ruokansa itse jos ei kelpaa yhdessä lapsen kanssa tehdyt.

Klähminyt, siis joku ei voinut syödä pannaria kun lapsi oli sekoittanut taikinaa.

No jäipä sinulle ja lapselle isompi pala.

Mitä jos ensi kerralla kun teet pullataikinaa, sanot kesken vaivaamisen tuolle nipottajalle, että voi nenä, kävin just kakkalla ja unohdin pestä kädet ja kato taikinaa pitkään

[QUOTE="Hanna";22782493]Klähminyt, siis joku ei voinut syödä pannaria kun lapsi oli sekoittanut taikinaa.

No jäipä sinulle ja lapselle isompi pala.

Mitä jos ensi kerralla kun teet pullataikinaa, sanot kesken vaivaamisen tuolle nipottajalle, että voi nenä, kävin just kakkalla ja unohdin pestä kädet ja kato taikinaa pitkään[/QUOTE]

:D

Ja ei, ei ollut lapsen isä kyseessä, hän ei ole noin hölmö.

[QUOTE="hih";22782500]Otsikko vähän hämää: sekä lapsi että pannukakku pilalla ;-D[/QUOTE]

Jotain semmoista mä sillä hainkin, lapsi on nyt kai pilalla, kun mä annoin sen "leikkiä ruoalla" :|

Yhteistyössä