lapsi kouluun huomenna vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vilma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vilma"

Vieras
Ekaluokkalainen poika oli tiistaista eteenpäin viime viikolla pois koulusta yskän ja kuumeen takia. Yskä oli kuivaa ja suht lievää.
Perjantain jälkeen ei ole enää ollut kuumeessa, mutta yskä muuttunut huomattavasti pahemmaksi ja "räkäisemmäksi".
Yski koko viime yön, samoin tänään tullut pitkin päivää yskäkohtauksia ja on aikamoisen väsynyt viime öisen yskinnän jälkeen.
Jos ensi yönä herää jatkuvasti yskänpuuskiinsa, laittaisitteko aamusta kouluun vai pitäisittekö vielä kotona?

ap jatkaa.
Siis miten mun mies voi olla näin tyhmä????
Oon itse tänään koko päivän töissä ja äsken soitin kotiin ja kysyin pojan yskästä, yskii kuulemma edelleen ja miehellä oli kiire lopettaa kun pitää lähteä viemään poikaa futistreeneihin...............iski luuri korvaan kun kielsin viemästä tossa kunnossa
1,5 tunnin treeneihin.

[QUOTE="vilma";29550807]ap jatkaa.
Siis miten mun mies voi olla näin tyhmä????
Oon itse tänään koko päivän töissä ja äsken soitin kotiin ja kysyin pojan yskästä, yskii kuulemma edelleen ja miehellä oli kiire lopettaa kun pitää lähteä viemään poikaa futistreeneihin...............iski luuri korvaan kun kielsin viemästä tossa kunnossa
1,5 tunnin treeneihin.[/QUOTE]

No ei todellakaan mihinkään treeneihin.

[QUOTE="vilma";29550834]no sinne ne lähtivät :(
Toivottavasti ei tuu mitään pahempaa pojalle ton jälkeen.
Mun mutsilla oli muutama vuosi sitten sydänlihastulehdus kun ei malttanut sairastaa rauhassa, eli ihan yskästä tuli toi jälkitauti.[/QUOTE]

Lapsen terveydelle ei leikitä, oli miten ääliö tahansa.

Toivottavasti ei tule mitään pahempaa. Olen itse saanut keuhkokuumeen kun en malttanut olla treenaamatta toipilaana. Sitten tulikin useiden viikkojen treenitauko.

Veisin lääkäriin ja sen jälkeen voinnin mukaan kouluun tai kotiin. Viikko on kuitenkin jo aika pitkä aika olla koulusta pois. Treeneihin ei ole asiaa tuossa kunnossa.

Yhteistyössä