Lapsi kuukauden ja kaipaan jo töihin.... mahtaako tälläisestä työstä olla rahallisesti mitään hyötyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas hirveää jos ISÄ hoitaa lastaan, huh.. Itse menisin töihin kiinnostaisi lähteä tuossa vaiheessa, kerta ette tarvitsisi ulkopuolista apua vauvan hoitoon.
Itse tiedän useammankin vanhemman joiden mielestä kotona on ollut mielekästä olla vasta 1+v lapsem kanssa eikä sen vauvan.

Eipä se mihinkään lakiin ole kirjoitettu että äidit on kotona ja vain isät saa tehdä töitä.

sama se on kumpi hoitaa sehän on vaan hyvä kun on toinen vanhempi saatavilla, mä tunnen miehen joka hoiti 3 pientä lastansa ihan yksin ja kävi töissä kun akasta ei siihen ollut ja halus lähtee maailmalle ilman vastuuta että kyllä ne miehetkin vaan osaa jos ne haluaa.

Tämä on jotenkin niin hassua nykyään. Oma äitini pystyi minun ollessani vauva olemaan kotona just ja just kolme kuukautta. Joutui viemään hoitoon ja teki itse kolmea eri työtä joskus jopa öisin. Isäni teki päivätyötä joten hän hoiti yleensä illat ja yöt minua ja kolmea sisarustani. Nyt helvetti soikoon (anteeksi) mietitään sitä pystyykö jättämään vauvan isälleen edes kampaajalla käynnin ajaksi.

Ohi aiheen joo, mutta ap mene vain töihin jos siitä on taloudellisesti teille apua!

[QUOTE="vieras";27084091]Just näin..

Ja lapsi tehtiin miksi? Kun hänen kanssaan ei selvästi haluta olla..[/QUOTE]

Niinpä, miten joku uskaltaa jättää pienen vauvan isän hoitoon? EN MIÄ VAAN USKALLA! Ties mitä voisi sattua, kuitenkin kyseessä saatanallinen olento: mies. :O

Vatuutonta, julmaa ja kamalaa! Miksi hylkäätte lapsenne? Täysin heitteille. Miksi teitte lapsen kun vihaatte häntä noin paljon? VIHAATTE JUMALAUTA!

Yhteistyössä