lapsi lopettaa hoidossa, pitäisikö päiväkotia muistaa jotenkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienen_äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienen_äiti

Vieras
Hei,

Meidän kohta 2-vuotias tyttö lopettaa päiväkodissa ja siirtyy takaisin kotihoitoon n puolen vuoden hoitojakson jälkeen. Tyttö on viihtynyt päiväkodissa tosi hyvin ja tuli mieleen, että olisi kiva muistaa hoitajia (+ lapsia) jotenkin, mutta en vaan keksi miten ja että onko tämä tapanakaan. Eli miten on, oletteko vieneet päiväkotiin jotain, kun lapsi lopettanut siellä ja jos olette, niin mitä? Kiitos jos joku vaivautuu vastailemaan :-) Janiin, meidän päiväkotiin ei valitettavasti voi viedä mitään mitään leivonnaisia tmv kotona tehtyä syötävää, eivät saa kaupungin ohjeistuksen mukaan sitä kuitenkaan lapsille tarjota...

mä vein alesta jonkun pelin, tuli käyttöön suoraan lapsille. kaveri vei repun, joka sisälsi leikkihedelmiä kauppa ja ruokaleikkeihin.
Siis ekan lapsen kohdalla tein noin, en enää toka enkä kolmannen vienyt enää mitään, kaunis kiitos vain :)

[QUOTE="hoitaja";22767999]Outoa ettei saa tarjota lapsille, täällä saa antaa. Askartele kortti jossa kiität sen osaston henkilökuntaa ja lapsia.[/QUOTE]

Meillä on myös kielto tarjottavista, johtunee muutamasta todella allergisesta lapsesta ryhmässä.

Meillä ryhmässä allergisia, mutta runsaasti myös "muslimiruokavaliota" noudattavia, joten ovat tarkkoja mitä lapsille tarjotaan. En sitten tiedä onko taustalla jotain, että pelkäävät vaikka ruokamyrkytystä tmv jos tarjotaan jotain minkä alkuperästä ei voi olla satavarma...

Mutta kiitos kortti- ja lahjaehdotuksista, ne kuulosti tosi hyviltä ja luulen että etenkin joku uusi peli ilahduttaisi niin lapsia kuin hoitajia!

Jo on kummat säännöt nykyään. Itse 1995 syntyneenä hyvinä aikoina saatiin kyllä muistaa päiväkotia aina synttäreiden tullessa ja lähdön koittaessa kekseillä ynms. herkuilla, joita saivat kaikki sitten syödä.

Sinulla on vaihtoehtoja, että voisitte ainakin tehdä itse askartelemalla jonkun hienon kortin. Jos haluatte vähän erikoisemman kortin, niin yksi idea olisi että lähtisitte tekemään avattavan kortin sisäpuolelle "taskun" ihan askartelukartongista ja sitten taskun sisälle tyttö taittelisi omatekemän piirrustuksen, jossa voisi olla vaikkapa tarhatädit ja sedät. :D

meilläkään ei saa päikkyyn viedä mitään itse tekemää, siinä tulee ne hygieeniaohjeet vastaan.. eli jos lapsille tulee jotain vatsavaivaa tms. niin mistäs sitä lähdetään tutkimaan. Eli kaikki tarjottavat täytyy olla kaupanpaketeissa.

Yhteistyössä